امام جمعه اهل سنت خاش:

امام خمینی شجاعانه در میدان مقابله با طاغوت به میدان آمد

مولوی«شهنوازی» گفت: امام راحل در سالهای مبارزه‌ بر علیه ظلم و ستم طاغوتی شجاعانه به میدان آمدند و از حقوق ملت بزرگ ایران دفاع کردند.
کد خبر: ۵۹۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ - 02June 2023

امام خمینی شجاعانه در میدان مقابله با طاغوت به میدان آمدمولوی «محمدعلی شهنوازی»امام جمعه اهل سنت خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: ایثارگری ها و مجاهدت های امام راحل برای عزتمندی و پایداری راه انقلاب اسلامی قابل ستایش بوده، بنابراین توصیه ما به اقشار جامعه این است در راه مبارزه با استکبار و ظالمان از امام راحل الگو بگیرند.

وی اظهار داشت: ملت مظلوم ایران در راه انقلاب مشقت های فراوانی را متحمل شدند و با تدابیر هوشمندانه امام راحل توانستند به کامیابی برسند.

امام جمعه اهل سنت خاش بیان کرد: بعد از گذشت سالها از رحلت امام خمینی شاهد رهبری ارزشمند مقام معظم رهبری در کشور هستیم که در کنار مردم بزرگ ایران با شایستگی توانسته اند فتنه های دشمنان را خنثی کنند.

مولوی شهنوازی گفت: همدلی و همراهی اقشار ملت ایران در کنار مسوولان سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف داخلی و خارجی شده و کشورمان به خوبی در سطح دنیا می درخشد.

وی اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبری بی بدیل بوده و در شرایط دشوار توانسته اند، کشور را مدیریت کنند و این امر از توانمندی ها و ایمان و اخلاص و شجاعت مثال زدنی ایشان حکایت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها