دفاع‌پرس گزارش می‌هد؛

انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را به اثبات رساند

حجت الاسلام «زارع» گفت: انقلاب اسلامی توانمندی و کارآمدی دین الهی را در سازماندهی و رهبری انقلابیون تا پیروزی و تشکیل و قوام حکومت مردم سالاری دینی به اثبات رساند.
کد خبر: ۵۹۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ - 02June 2023

انقلاب اسلامی مردم‌سالاری دینی را به اثبات رساندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری،  انقلاب اسلامی که به عنوان پدیده قرن به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جهان شناخته شد بیداری اسلامی را در جهان رقم زد و امروز تبدیل به یک قطب مقتدر دنیا شده است.

امروز مرقد امام (ره) به عنوان مأمن و ملجأ پیروان راستین و عاشقان روح الله در سی‌وچهارمین سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران شاهد خیلی عظیمی از مردم از گوشه و کنار ایران اسلامی و جهان است.

اقشار مختلف مردم از روز‌ها قبل عازم مرقد امام شده‌اند تا یک بار دیگر با آرمان‌های امام عاشقان تجدید بیعت کنند. در ادامه گفت‌وگو با تعدادی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) را می‌خوانید:

توجه به ابعاد انسانی در انقلاب اسلامی

«رحیم احمدی» کارشناس تربیت بدنی در حاشیه عزیمت جمعی از ورزشکان بخش رودپی شمالی به مرقد مطهر امام (ره)، خاطرنشان ساخت: بهره‌مندی از امداد غیبی، از مولفه‌های جدایی ناپذیر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: انقلاب شکوهمند ما در نوع خود منحصربه فرد است؛ چراکه با پیروی از حرکت انبیای الهی، به ابعاد معنوی انسان‌ها توجه کرده است.

انقلاب اسلامی، انقلابی با ماهیت اسلام ناب محمدی

حجت الاسلام والمسلمین «زین العابدین زارع» کارشناس مذهبی نیز اظهار داشت: انقلاب اسلامی، نخستین انقلابی است که با ماهیت حقیقی اسلام ناب محمدی در خاورمیانه و جهان به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، به پیروزی رسید.

وی افزود: این انقلاب توانمندی و کارآمدی دین الهی در سازماندهی و رهبری انقلابیون تا پیروزی و تشکیل و قوام حکومت مردم سالاری دینی را به اثبات رساند.

پانزده خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی

قادری جانباز هشت سال دفاع مقدس نیز خاطرنشان ساخت: پانزده خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

وی افزود: هدف دشمن در حادثه خونین پانزده خرداد۴۲، کم رنگ نشان دادن نام اسلام تعالی بخش بود.

محمود احمدی از جانبازان دفاع مقدس نیر در باب ماهیت الهی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ماهیت اسلامی، فصل متمایز انقلاب اسلامی ایران از سایر انقلاب‌های جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها