مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

اهدای ۱۱۰۰ کمک هزینه ازدواج برای ترویج جوانی جمعیت

«صالحی» گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته یک هزار و ۱۰۱ فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان عزیز تحت حمایت زنجانی ارائه شده است.
کد خبر: ۵۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 02June 2023

اهدای ۱۱۰۰ کمک هزینه ازدواج برای ترویج جوانی جمعیت

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ضمن تبریک هفته جوانی جمعیت اظهار داشت: کمیته امداد بنا به وظایف اجتماعی که دارد، اقدامات متعددی در حوزه جوانی جمعیت انجام داده است که از مهم‌ترین آنها کمک به ترویج ازدواج آسان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آمارهای موجود سال گذشته یک هزار و ۱۰۱ فقره کمک هزینه ازدواج در استان ارائه شده است، اضافه کرد: ارزش کمک‌های پرداختی ۲۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی برشمرد و افزود: زوج‌های جوان در کنار بهره‌مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج، از دوره‌های آموزش این نهاد نیز بهره‌مند می‌شوند.

صالحی گفت: در همین راستا دوره‌های آشنایی با سبک زندگی دینی و اسلامی، اصول و مهارت‌های زندگی مشترک، مدیریت اقتصاد خانواده و شناخت احکام اولیه خانواده نیز به زوج‌های جوان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها