بیانیه اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی مازندران به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره)

اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی مازندران به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳ - 03June 2023

بیانیه اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی مازندران به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار و معیار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

چهاردهم خرداد، سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و ارتحال ابرمرد بت‌شکنی است که با دم مسیحایی خود و با پشتوانه ملتی شریف، بصیر و شهادت طلب رستاخیزی به پا کرد که سرانجام آن سقوط رژیم منحوس پهلوی و یأس و غروب استکبار جهانی با محوریت آمریکای جهانخوار و صهیونیسم است.

سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی پیر جماران در حالی برگزار می‌شود که اتحاد بی‌سابقه جبهه استکبار و صهیونیسم و آخرین تیر ترکش آنان در راستای اعمال تحریم‌های ظالمانه و بی‌شرمانه در مقابل ملت غیور و تاریخ‌سازی که با تأسی از آموزه‌های مکتب اسلام، حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر حکیمانه خلف صالح ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تا پای جان برای پاسداری از نظام و انقلابشان ایستاده اند و عهدنامه خود را همچون شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی با خون خود امضا می‌کنند، به خطا رفته و به زانو درآمده است.

پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نیز یادآور خروش ملت شریف، بی‌باک و همیشه در صحنه‌ای است که ولایتمداری خود را در عمل نشان دادند و در راستای تحقق آرمانهایشان که همانا مبارزه با طاغوت، ظلم، بی‌عدالتی و سرسپردگی به قدرت‌های پوشالی جهان بود از بذل جان دریغ نکردند.

اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و جامعه قرآنی مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر پابرهنگان جهان، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جان برکف انقلاب اسلامی بویژه سردار سرافراز جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و آرزوی توفیق، سلامتی و سربلندی روز افزون برای نائب بر حق امام زمان (عج) و تمامی مجاهدان و جانبازان انقلاب اسلامی تنها راه برون رفت از چالش‌های پیش روی ایران اسلامی را تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و نصب العین قراردادن فرامین معظم له در تجلی جهاد تبیین بعنوان یک واجب قطعی و فوری می‌داند.

یقیناً ملت با بصیرت ایران اسلامی در راستای زمینه سازی برای تحقق تمدن نوین اسلامی، همچون گذشته با اقتدار و ایمان راسخ بار دیگر همدل و همگام با یکدیگر با حضور پرشور خود در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی بویژه مراسمات چهاردهم و پانزدهم خرداد موجبات یأس و نابودی جبهه استکبار و زمینه ظهور مهدی موعود (عج) را فراهم خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها