جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انقلاب اسلامی الگویی برای کشور‌های منطقه/ قیام ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد نقطه آغاز انقلاب اسلامی ایران است و شهدا در آن‌ روز، نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.
کد خبر: ۵۹۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳ - 05June 2023

انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است/ قیام  ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران استحجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: امام راحل اسلام را احیا کردند و امروزه همه آزادگان و مسلمانان جهان به این شخصیت افتخار می‌کنند.

حجت الاسلام جلیلی‌صفت ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس، ادامه داد: عزت، اقتدار، شکوه، عظمت و صلابت ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: امروز همه ما وارث شهدا هستیم و امیدواریم که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است، تأکید کرد: توانمندی بالای جبهه مقاومت به برکت انقلاب اسلامی است و امروز دشمنان اسلام و انقلاب دیگر آرامش ندارند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در ادامه با بیان اینکه قیام خونین ۱۵ خرداد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفت: این قیام نقطه آغاز انقلاب اسلامی ایران است و شهدا در آن‌ روز، نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند. 

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: به برکت وجود ولایت فقیه، هیچ طوفانی نمی‌تواند به درخت تنومند انقلاب اسلامی آسیبی وارد کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار