آغاز ثبت‌نام مرکز قرآن و حدیث در البرز

ثبت‌نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت در استان البرز آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند در ۱۲ رشته مطالعاتی ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۵۹۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ - 03June 2023

اعلام فراخوان ثبت‌نام مرکز قرآن و حدیث در البرزبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، ثبت‌نام ترم تابستان مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های مختلف معارفی و قرآنی از ششم خرداد در استان البرز آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند در ۱۲ رشته از طریق مراجعه به سایت مرکز به آدرس Qhkarimeh.com ثبت‌نام کنند.

این رشته‌ها ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه جلد یک و دو، ترجمه و مفاهیم نهج‌البلاغه جلد یک تا چهار، مفاهیم ادعیه و زیارات جلد یک و دو، آثار شهید مطهری در ۲۰ درس، مهدویت جلد یک و دو، تفسیر شش جلدی قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم تکمیلی پنج جز اول قرآن تا جز ششم، مفاهیم مقدماتی قرآن جلد یک تا شش، اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، تربیت فرزند دوره‌های آموزشی یک تا پنج، احکام عمومی و احکام بانوان می‌شود.

ثبت‌نام در این رشته‌های به صورت مجازی است و شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام از طریق سایت، کتاب، فایل پی دی اف و یا سی‌دی‌های آموزشی منابع و محتوای آموزشی را دریافت کرده و پس از مطالعه منابع در فواصل زمانی مشخص در آزمون‌های مرکز شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون گواهینامه پایان دوره را از مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت در رشته مورد نظر دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار