فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در «بزرگترین بمب ساعتی» منطقه

منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 03June 2023

فعالیت هفت سرویس جاسوسی غربی در «بزرگترین بمب ساعتی» منطقهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری المعلومه، یکی از اعضای ارشد چارچوب هماهنگی شیعیان عراق گفت که هفت سرویس جاسوسی غربی با یک هدف واحد در حال فعالیت در اردوگاه «الهول» سوریه هستند.

«جبار عوده» ضمن اشاره به این موضوع افزود: اردوگاه الهول سوریه با توجه به فعالیت چشمگیر هفت سرویس اطلاعاتی غربی، در حال حاضر به مرکزی برای محافل اطلاعاتی کشور‌های غربی تبدیل شده و همه آن‌ها یک هدف واحد دارند و آن، سرمایه گذاری بر روی افراط گرایی در منطقه خاورمیانه است.

وی ادامه داد: حمایت از افراط‌گرایی به ابزار کشور‌های غربی برای بی ثبات کردن و ایجاد نا امنی و آشوب و فتنه‌انگیزی در کشور‌های منطقه تبدیل شده و این همان چیزی است که در اردوگاه الهول سوریه تحت نظارت کاخ سفید در حال وقوع است؛ به طوری که آمریکا از هرگونه راه حلی که منجر به برچیده شدن این اردوگاه و خنثی کردن بزرگترین بمب ساعتی انسانی که ثبات در جهان را تهدید می‌کند، جلوگیری می‌کند.

جبار عوده خاطرنشان کرد: فعالیت سرویس‌های اطلاعاتی غربی در اردوگاه الهول سوریه بسیار بحث‌برانگیز است، به‌ویژه که تلاش کشور‌های غربی برای احیای داعش در راستای برنامه این کشور‌ها که تضعیف کشور‌های عربی و اسلامی را هدف خود می‌دانند، بسیار مطرح است.

اردوگاه الهول در استان الحسکه در شمال شرق سوریه بیش از ۲۵ هزار نفر را در خود جای داده است که اکثر آن‌ها خانواده‌های گروه تروریستی داعش هستند که از عراق و سایر کشور‌ها فرار کرده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار