معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خبر داد؛

اعزام ۶ هزار نفر از خوزستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

سرهنگ ساری گفت: ۶ هزار نفر از خوزستان امسال برای شرکت در آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، به مرقد مطهر در حال اعزام هستند.
کد خبر: ۵۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 03June 2023

اعزام ۶ هزار نفر از خوزستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عادل ساری» معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶ هزار نفر از خوزستان امسال برای شرکت در آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، به مرقد مطهر در حال اعزام هستند.

وی افزود: اعزام اعضای این کاروان‌ها از شب گذشته شروع شده و تا پیش از آغاز مراسم سالگرد، همگی کاروان‌ها به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، اعزام می‌شوند.

سرهنگ ساری اعضای این کاروان‌ها را اقشار مختلف مردم به ویژه بسیجیان دانست و گفت: برای اعزام این تعداد خوزستانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) حدود ۱۵۰ اتوبوس تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: اعزام کاروان‌ از خوزستان برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در ۶ سال گذشته به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و نیز فراگیری کرونا متوقف شده بود.

وی با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌های متنوعی برای کاروان‌ها تدارک دیده شده است، افزود: زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم از جمله برنامه‌های فرهنگی برای این کاروان‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار