جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

امام خمینی (ره) آموزه‌های اسلام ناب محمدی را احیا کرد

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت گفت: امام خمینی (ره) نه دنیای اسلام بلکه عالم بشریت، قرآن، آموزه‌های ناب محمدی و همه مسلمانان و مستضعفین جهان را احیا کرد و به آن‌ها قدرت بخشید.
کد خبر: ۵۹۳۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ - 03June 2023

ارکان موفقیت جامعه اسلامی رهبری الهی و مردم هستند/ امام خمینی (ره) اسلام، قرآن و آموزه‌های ناب محمدی را احیا کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ در مسجد جامع شهدای ارتش برگزار شد، با اشاره به آیه مبارکه «اِنَّ هذَا القُرءانَ یهدی لِلَّتی هِیَ أقومُ» اظهار داشت: موفقیت از آنِ کسی است که پای کار و عامل به قرآن باشد. قاری قرآن و حافظ قرآن زمانی می‎تواند به موفقیت برسند که عامل به قرآن باشند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در ادامه با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر که می‌فرمایند «العالِمُ کَمَن مَعَهُ شَمعَةٌ تُضیءُ لِلنّاسِ، فَکُلُّ مَن أبصَرَ بِشَمعَتِهِ دَعا لَهُ بِخَیرٍ» ادامه داد: عالم مانند چراغ به‌دستی است که به دنیا روشنایی می‌دهد؛ امام خمینی (ره) عامل به قرآن بود و دنیا را با قرآن متحول کرد، امام خمینی (ره) نه دنیای اسلام بلکه عالم بشریت، قرآن، آموزه‌های ناب محمدی و همه مسلمانان و مستضعفین جهان را احیا کرد و به آن‌ها قدرت بخشید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: دنیا از امام خمینی (ره) همیشه به نیکی یاد می‌کند. دنیای اسلام با نام امام خمینی آشناست و به این نام افتخار می‌کند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت ضمن گرامیداشت یاد شهدای قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ خاطر‌نشان کرد: ارکان موفقیت جامعه اسلامی رهبری الهی و مردم هستند؛ مردمی که پیروان، دلباختگان و فداییان امام هستند. مردم ورامین در قیام ۱۵ خردا ۱۳۴۲ کفن‌پوش آمدند از ولایت، امامت، دین، قرآن و مرجعیت دفاع کردند و به شهادت رسیدند که این معنای «اِنَّ هذَا القُرءانَ یهدی لِلَّتی هِیَ أقومُ» است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار