در آیین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج)؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه: هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم

سردار «نوری» با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم، گفت: نیروی زمینی سپاه فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است.
کد خبر: ۵۹۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 03June 2023

هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «روح‌الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران روز گذشته (جمعه) در آیین معارفه و تکریم فرمانده تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) در خوزستان، با تاکید بر اینکه آمادگی دفاعی نیروی زمینی سپاه از حیث نیروی انسانی و تجهیزاتی و از لحاظ کمیت و کیفیت، پیشرفت چشمگیری نسبت به سال‌های دفاع مقدس داشته، اظهار داشت: پاسداران پای کار اسلام و انقلاب در نیروی زمینی سپاه با به‌کارگیری جنگ‌افزار‌های مدرن، پهپادها، موشک‌های نقطه‌زن، فناوری اطلاعات و ارتباطات گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان هستند تا هیچ گونه گزندی به مملکت نرسد.

سردار نوری ادامه داد: باید قدر این همه دستاورد‌های نیروی زمینی سپاه را بدانیم و از طرفی دیگر، روز به روز این مهارت، آموزش و انضباط فردی و عملیاتی را ارتقا دهیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه از شمال تا جنوب، و از شرق تا غرب کشور حضوری مقتدرانه دارد و فرصت هرگونه تعدی را از دشمن گرفته است.

وی یادآور شد: جنگ‌های شناختی امروز دشمن دست و پا زدن و تلاش بی فایده است که به نابودی کامل آن‌ها منجر می‌شود و به خاطر آن است که در عرصه نظامی شکست خوردند.

سردار نوری اضافه کرد: تاریخ این کشور بیانگر این نکته است که مردم ما در مقابل دسیسه‌های اجنبی، وحدت خود را حفظ می‌کنند.

جانشین فرمانده «نزسا» اظهار داشت: تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) از آمادگی یگانی شایسته‌ای برخوردار بوده و از یگان‌های زرهی به روز و پیشرفته نیروی زمینی سپاه است.

وی با بیان اینکه تیپ زرهی حضرت امام زمان (عج) یادگار شهدای گرانقدر خوزستان در دوران دفاع مقدس است، افزود: مردم ما در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، انقلابی‌ترین و عزیزترین جوانان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست رزمندگان و پاسداران حریم ولایت و مردم ایران اسلامی در اهتزاز قله‌های رفیع پیشرفت و عزت بماند.

سردار نوری با یادآوری خاطرات ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: ۱۰ سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به ملکوت اعلی پیوست و رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا به امروز هدایت انقلاب اسلامی را عهده‌دار بوده و خداوند را شاکریم به فضل پروردگار دستاورد‌های بی‌نظیری داشته است.

در این آیین از سردار «عبدالعلی صفری» فرمانده سابق تیپ زرهی حضرت حجت (عج) تقدیر و سرهنگ پاسدار «جواد شمسی» به‌عنوان فرمانده جدید این تیپ منصوب شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار