سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ملت ایران بالنده‌تر از همیشه در حال پیشروی است

سردار «شریف» گفت: ملت ایران که تربیت‌شده امام خمینی (ره) هستند با عزم راسخ از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا به امروز با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و از مسیر مستقیم خارج نشدند؛ امروز نیز این ملت بالنده‌تر از همیشه در حال پیشروی است.
کد خبر: ۵۹۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱ - 03June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سی‌ و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: در تاریخ ایران اسلامی شخصیت‌های بسیار بزرگی وجود داشته‌اند، اما برتری امام خمینی (ره) بر تمامی این شخصیت‌های بزرگ واضح و آشکار است و امروز شاهد هستیم که پس از گذشت ۳۴ سال ار ارتحال امام (ره) همچنان بیانات و راهبرد‌های ایشان افق روشنی در برابر بشریت قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) تعالیم پیامبران را که از وحی الهی برخاسته بود، احیا کردند، افزود: ایشان همچنین راه پیامبر اکرم (ص) و مشی مدیریتی امام علی (ع) را که برگرفته از آیات نورانی قرآن کریم بود، برای ما احیا کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران که تربیت‌شده امام خمینی (ره) هستند با عزم راسخ از ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ تا به امروز با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان مقاومت کرده و از مسیر مستقیم خارج نشدند؛ امروز نیز این ملت بالنده‌تر از همیشه در حال پیشروی است که این موضوع تنها به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

شریف عنوان کرد: یکی از موضوعات مهمی که امام خمینی (ره) در طول حیات و در وصیت‌نامه خویش به آن تاکید بسیاری داشتند، مسأله غفلت از دشمنان است؛ این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد که این بیانگر اهمیت این مسأله مهم است.

وی با اشاره به اینکه تداوم راه امام (ره) توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی منجر شده دشمنان به‌ویژه در سال‌های اخیر تمام توان خود را برای تهاجم به جایگاه ایشان به کار بگیرند، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دشمن این است که تلاش می‌کند به ملت ایران بگوید شما از انقلاب اسلامی بهره‌ای نبردید؛ اما مردمانی که در ایران پیش از انقلاب اسلامی زندگی می‌کردند به خوبی از شرایط آن دوران اطلاع دارند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز از جمعیت ۸۵ میلیونی ایران حدود ۵۰ میلیون جوانانی هستند که در دوران پیش از انقلاب زندگی نکرده‌اند؛ دشمن نیز از این موضوع سوءاستفاده می‌کند؛ درحالی که کشور ما توسط امام خمینی (ره) از رژیم ستمگر پهلوی و ایادی خارجی آن‌ها گرفته شده و به ملت ایران تقدیم شد.

شریف یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات خصمانه دشمنان این است که سعی دارند شرایط ایران را بحرانی جلوه دهند و به ملت ایران القا کنند که سایر کشور‌ها و مردمان آن‌ها در رفاه زندگی می‌کنند تا به این ترتیب مردم را دچار یأس و ناامیدی کنند؛ درحالی که کشور‌های پیشرفته اروپا در جریان جنگ اوکراین در تامین سوخت خود دچار مشکل شدند و حتی قیمت محصولات غذایی در آن‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرد.

وی بیان کرد: جوانان و شخصیت‌های بزرگی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، توسط امام خمینی (ره) تربیت شدند؛ درحالی‌که نظام شاهنشاهی در دوران حکومت بر ایران بخش‌های زیادی را به دشمنان تقدیم کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه آینده انقلاب اسلامی همچون آفتاب درخشان است، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران موفق شده بسیاری از موانع را کنار بزند و به پیشرفت‌های بسیاری در حوزه نظامی دست پیدا کند؛ گام دوم انقلاب نیز جهت رفع مشکلاتی است که امروز در برخی حوزه‌ها در کشور وجود دارند.

شریف با تاکید بر اینکه شهدای ۱۵ خرداد همچون ستارگانی تابناک هدایت‌گر ما هستند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به اوج بالندگی و پیشرفت رسیده است به همین علت نیز دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اقتصاد ما را هدف گرفته‌اند؛ اما ملت ایران با هوشیاری و مقاومت خود تمامی موانع را از سر راه برداشته و شاهد شکوفایی عظیمی در گام دوم انقلاب خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها