واکنش وزیر جنگ کابینه نتانیاهو به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر را که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند، دردناک توصیف کرد.
کد خبر: ۵۹۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ - 03June 2023

واکنش وزیر جنگ کابینه نتانیاهو به هلاکت ۳ نظامی صهیونبیستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «یواو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه امنیتی امروز در مرز مصر با اراضی اشغالی اظهار داشت: حادثه امنیتی در مرز با مصر با نتایج بسیار خطرناکی پایان یافت. کشته شدن سه سرباز اسرائیلی بسیار دردناک است!

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در واکنش به حادثه امنیتی امروز در مرز با مصر که به هلاک سه نظامی صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد، با صدور بیانیه‌ای خطاب به وزرای کابینه خود گفته که این یک حادثه استثنایی بوده و تأثیری بر همکاری امنیتی و روابط با مصر نخواهد داشت.

منابع عبری گزارش دادند که مقامات تل‌آویو و قاهره در حال رایزنی برای انجام یک نشست امنیتی فوق‌العاده در ارتباط با حادثه امروز هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفته است که سه نظامی صهیونیست که در درگیری امروز در نزدیکی مرز مصر به هلاکت رسیدند، به ضرب گلوله یک تک‌تیرانداز کشته شده‌اند.

این در حالی است که بیانیه ارتش مصر درباره علت این حادثه که آن را مرتبط با مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر دانسته، موجب واکنش‌های منفی در بین صهیونیست‌ها شده و آن‌ها این ادعا را به شدت زیر سوال برده‌اند.

منابع فلسطینی همچنین با انتشار تصاویری از پایگاه مرزی ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با مصر از سایه سنگین غم و اشک و شیون نظامیان صهیونیست در پی این حادثه خبر دادند.

در حادثه امنیتی امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (مرز مصر و اراضی اشغالی) یک سرباز مصری توانست سه نظامی صهیونیست را به هلاکت برساند و خودش نیز در درگیری با نظامیان صهیونیست کشته شده است، درباره علل و جزئیات این رخداد امنیتی مسائل متعددی مطرح شده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار