مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

مکتب امام (ره) خاری در چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام معبودی گفت: مکتب و راه امام (ره) همواره خاری در چشم دشمنان بوده است؛ به همین علت وظیفه ماست که این ایدئولوژی را بسط و گسترش دهیم.
کد خبر: ۵۹۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ - 03June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، با حضور «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در مسجد حضرت حجت تاکستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با گرامیداشت یاد امام و شهدای قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: امام راحل راه و هدف انبیایی داشت و مکتب ایشان نیز در مسیر حرکت عاشورا و امت حضرت محمد (ص) است.

وی با بیان اینکه رهروان راستین امام راحل باید مطیع و پشتیبان ولایت‌فقیه باشند، افزود: مکتب و راه امام (ره) همواره خاری در چشم دشمنان بوده است؛ به همین علت وظیفه ماست که این ایدئولوژی را بسط و گسترش دهیم و تا پای جان برای حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب جانفشانی کنیم.

این مقام مسئول، صلابت و شخصیت ویژه حضرت امام (ره) را در بین امت‌های جهان اسلام، بی‌نظیر دانست.

معبودی به رابطه معنوی شهدا با امام خمینی (ره) اشاره و عنوان کرد: شهدا، امام (ره) را دوست داشتند و به عشق و فرمان آن حضرت لبیک گفته و با سربند «لبیک یا خمینی» به جبهه‌ها اعزام و در این راه رستگار شدند.

این مراسم با همکاری بنیاد شهید وامور ایثارگران، سپاه ناحیه امام علی (ع)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار