بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به‌مناسبت ۱۵ خرداد؛

نیرو‌های مسلح در حفاظت از انقلاب اسلامی ذره‌ای تردید به خود راه نخواهند داد

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تأکید کرد که در حراست و حفاظت از این انقلاب و منافع ملت ایران ذره‌ای تردید به خود راه نخواهد داد.
کد خبر: ۵۹۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 04June 2023

نیرو‌های مسلح در حفاظت از انقلاب اسلامی ذره‌ای تردید به خود راه نخواهند دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد و تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا، به ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی اطمینان داد که در حراست و حفاظت از این انقلاب و منافع ملت ایران ذره‌ای تردید به خود راه نخواهد داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یوم الله ۱۵ خرداد، طلیعه شکل‌گیری فرایند فروپاشی نظام پوسیده شاهنشاهی و افول سلطه آمریکا در قالب استبداد داخلی و خارجی است که با نهضت امام خمینی (ره) و پشتیبانی ملت متدین و ظلم‌ستیز ایران اسلامی رقم خورد و ۱۵ سال پس از آن، با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در بهمن ۵۷ به بار نشست.

اکنون که ۴۴ سال از حیات پر افتخار انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ملت ایران با وجود چالش‌های گسترده نظامی، امنیتی و اقتصادی در حوزه‌های داخلی و خارجی، توانسته است با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، به سلامت عبور کند. از این رو دشمن که همه راه‌های مقابله با نظام اسلامی را آزموده و به بن‌بست رسیده است، با بهره‌گیری از جنگ ترکیبی و دستکاری ذهن و فکر نسل جوان می‌کوشد اهداف تخریبی خود را دنبال کند؛ اما جهاد تبیین و ترسیم واقعیات، می‌تواند باطل‌السحر برنامه‌های دشمن در این آوردگاه نابرابر باشد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای قیام تاریخی ۱۵ خرداد و تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا، با پیروی از آرمان‌های امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی اطمینان می‌دهد که در حراست و حفاظت از این انقلاب و منافع ملت ایران ذره‌ای تردید به خود راه نخواهد داد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها