نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

مکتب امام خمینی (ره) روحیه از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد

آصفری گفت: مکتب امام خمینی (ره) روحیه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد که با سلاح ایمان می‌توان در مقابل تمام دشمنان و استکبار ایستادگی کرد.
کد خبر: ۵۹۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ - 03June 2023

مکتب امام خمینی(ره) روحیه از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آوردبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، «محمدحسن آصفری» نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جایی از جهان شناخته نیست و امام راحل مکتبی را در دنیا ایجاد کردند که این مکتب امروزه باعث ایجاد انسجام و اتحاد و وحدت میان ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان و آزادی‌بخش دنیا شده است.

وی افزود: مکتب امام خمینی (ره) سبب شد که هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از بین برود و سناریو و استراتژی رژیم صهیونیستی که مسئله نیل تا فرات بود را لغو کند به طوری که امروزه اسرائیل تمام فکر و ذهن خود را به سرزمین‌های اشغالی محدود کرده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مکتب امام خمینی (ره) مبارزه با اشرافی گری و همچنین مخالفت با تبعیض و نا عدالتی است و درواقع این مکتب مخالف جدایی مسئولین از مردم است.

آصفری گفت: مکتب امام خمینی (ره) روحیه ایثار، شهادت و از خودگذشتگی را برای ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد که با سلاح ایمان می‌توان در مقابل تمام دشمنان و استکبار ایستادگی کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مکتب امام راحل سبب شد که امروزه تفکر انقلاب اسلامی ایران به کشورهای دیگر صادر شود و بسیاری از کشورها اکنون ایران را به عنوان یک کشور قدرتمند و بزرگ بشناسند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اتحاد و انسجام میان ملت‌های مسلمان باعث شده که روحیه پیروزی در ملت‌های مسلمان ایجاد شود.

آصفری تصریح کرد: سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) فرصت بسیار عظیمی برای معرفی تفکر و مکتب امام به کشورهای دیگر و تمام مسلمانان جهان است و ما وظیفه داریم با عمل کردن به وصیت سیاسی الهی امام خمینی (ره) تفکر انقلاب را زنده و پاینده نگهداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها