دستور ویژه فراجا غرب استان تهران برای دستگیری ضاربان آمر به معروف در شهریار

در پی مجروح شدن یک آمر به معروف در شهرستان شهریار توسط راکبان یک دستگاه موتور سیکلت، فرمانده انتظامی غرب استان تهران دستور ویژه‌ای برای دستگیری متهمان فراری را صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳ - 03June 2023

دستور ویژه فراجا غرب استان تهران برای دستگیری ضاربان آمر به معروف در شهریاربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دو نفر راکب یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۷ صبح پنجشنبه ۱۱ خرداد، قصد کیف قاپی و مزاحمت برای خانمی در حال تردد به محل کارش در محدوده نصیر آباد شهریار را داشتند.

یکی از شهروندان حین بازگشت از محل کار مانع این امر می‌شود و در جریان آن، راکبان موتورسیکلت با سلاح سرد، فرد آمر به معروف را مجروح کرده و از محل متواری می‌شوند که با کمک شهروندان حاضر، فرد مجروح به بیمارستانی در شهریار منتقل می‌شود که برابر نظرپزشکان، حال عمومی فرد مجروح مساعد می‌باشد.

این گزارش حاکیست در پی این اتفاق، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران، دستور ویژه‌ای برای پیگیری موضوع به پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران و فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار صادر کرد که به محض حصول نتیجه، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار