معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

شناخت دقیق سیره امام خمینی (ره) راه‌گشاست

سرهنگ «اصلی» گفت: مشی و مرام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آنقدر مردمی بود که آحاد جامعه با شناخت درست و دقیق نسبت به سیره آن ایشان، عاشق مکتب امام خمینی (ره) خواهند شد.
کد خبر: ۵۹۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ - 03June 2023

شناخت دقیق سیره امام خمینی (ره) راه‌گشاستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «محمدابراهیم اصلی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا علیه‌السلام با بیان اینکه شعار سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) «امام، محور وحدت» تعیین شده، اظهار داشت: امسال ۱۵ هزار زائر از استان خراسان رضوی برای شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شده‌اند که بیشترین آن‌ها را جوانان و نوجوانان دهه هشتادی تشکیل می‌دهند.

وی افزود: دشمنان سعی کرده و می‌کنند تا با اختلاف‌افکنی در بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور به اهداف شوم خود و کُند شدن سرعت پیشرفت‌های کشور برسند اما حضور اقوام مختلف در این مراسم باشکوه که برای پاسداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد هدف دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا علیه‌السلام با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه شهید فهمیده ویژه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از ماه‌ها قبل در سطح استان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری‌هایی که با بخش‌های مختلف دولتی صورت گرفته، بخش عمده‌ای از هزینه‌ها را زائران متقبل شده‌اند و برخی از خدمات را نیز دستگاه‌های متولی عهده‌دار شده‌اند.

اصلی با تأکید بر این که اگر راه و مکتب امام راحل به نسل جوان و نوجوان به خوبی شناسانده شود تلاش‌های دشمنان در عرصه شبهه‌افکنی راه به جایی نخواهد برد، گفت: مشی و مرام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آنقدر مردمی بود که آحاد جامعه با شناخت درست و دقیق نسبت به سیره آن ایشان، عاشق مکتب امام خمینی (ره) خواهند شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ان‌شاءالله امسال نیز بتوانیم همچون سال‌های گذشته مراسم کیفی و موثری را برای شرکت‌کنندگان در مراسم تکریم از مقام و شخصیت امام راحل داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها