فرمانده سپاه کربلا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اقدام «سپیده بابایی» بی‌نظیر و با ارزش است/ تجلیل از خانواده قهرمان آلیش آسیا

سردار «مسلمی» با اشاره به اهدای مدال «سپیده بابایی» به شهید «تهرانی‌مقدم» گفت: اقدام این قهرمان مازندرانی بی‌نظیر و با ارزش است.
کد خبر: ۵۹۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 03June 2023

اقدام «سپیده بابایی» بی‌نظیر و با ارزش است/ تجلیل از خانواده قهرمان آلیش آسیاسردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه دیدار و تجلیل از «سپیده بابایی» بانوی قهرمان و افتخار آفرین مازندرانی که مدال نایب قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا را به سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» تقدیم کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم در ایام سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) در خدمت خانواده این عزیز که از جنس انقلاب هستند، باشم، اظهار داشت: این بانوی قهرمان اقدام برجسته و فاخری را انجام داد که دشمن از آن انتظار نداشت را انجام داد و آن هم مدالش را تقدیم به یکی از اسوه‌های انقلاب اسلامی شهید تهرانی مقدم کرد.

وی با بیان اینکه ما بعنوان مسئولین این نظام باید قدرشناس این بانوی پهلوان باشیم، افزود: اقدام ارزشمند خواهر قهرمان ما در شرایطی که دشمن جنگ تمار عیار شناختی با شناخت همه مسائل اقدام به این کار ارزشمند کرده است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه وظیفه داشتم با حضور در منزل این بانوی قهرمان، از ایشان بعنوان نماد یک بانوی با اخلاق و معرفت و نیز الگوی کشور، به رسم قدردانی و تشکر حضور پیدا کنم، ادامه داد: اقدام این بانوی قهرمان در بین ورزشکاران بسیار نادر است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه این تقدیر از طرف مجموعه سپاه کربلا و به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همه دلدادگان به انقلاب است، خاطرنشان کرد: از خانواده با ایمان، دیندار و ولایی این بانوی قهرمان باید تجلیل کرد که چنین فرزندی را تربیت کردند که امروز در چنین جایگاه قرار بگیرد و اقدام باارزشی را انجام دهد.

«سپیده بابایی» پس از کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشتی آلیش زنان آسیا در کشور ازبکستان، مدال نقره اش را تقدیم پدر موشکی ایران سردار شهید «حسن تهرانی مقدم» کرد، اقدام ارزشمندی که مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی، و مسئولین و اهالی جامعه ورزش قرار گرفت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار