رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

امام خمینی (ره) ۱۴ قرن جریان تاریخی حق را به هم وصل کرد

حجت‌الاسلام «سعیدی» گفت: امام راحل با بینش خود ۱۴ قرن جریان تاریخی حق را به هم وصل کرد و آب رفته را به جوی برگرداند.
کد خبر: ۵۹۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 04June 2023

امام راحل ۱۵ قرن جریان تاریخی حق را به هم وصل کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا روز گذشته (شنبه) در همایش جهاد تبیین که به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ویژه روحانیون در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هر کدام از جبهه های حق و باطل در طول تاریخ امامی داشته و دارند به نام «امام نور» و «امام نار» که ویژگی‌های این امامان را در قرآن می‌توان یافت. باید بدانیم که این امامت تا قیامت ادامه دارد و در بستر تاریخ قرار گرفته است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به اینکه همواره ۲ جریان حق و باطل در طول تاریخ وجود داشته است، گفت: امام راحل با بینش خود ۱۴ قرن جریان تاریخی حق را به هم وصل کرد و آب رفته را به جوی برگرداند.

وی با اشاره به اینکه اهل حق و اهل باطل پیرو این ۲ جبهه هستند و ویژگی های این مردم هم در قرآن آمده است، گفت: ما در تاریخ، منطقه بی طرف نداریم و هر انسانی یا در جبهه حق قرار می گیرد و یا در جبهه باطل و این بدان معناست که انسانها یا پیوسته به امام نور وصل هستند و یا به امام نار.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه هر یک از این ۲ جبهه در طول تاریخ به دنبال گسترش نفوذ خود در منطقه بوده اند که یک امر طبیعی است، گفت: برخی درک نمی‌کنند که چرا جمهوری اسلامی به دنبال مقاومت و حضور در کشورهایی چون سوریه، یمن و آمریکای لاتین است؛ در حالی که اینها مناطق استراتژیک ما هستند که باید همچون جبهه باطل ما هم به دنبال گسترش نفوذ خود باشیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه ۲ جبهه حق و باطل در طول تاریخ به دنبال یارگیری از طرف مقابل بوده و هستند، افزود: بعد از انقلاب اسلامی تا به امروز کشورهایی که در جبهه باطل قرار دارند، تمام تلاش خود را کردند تا با استفاده از پول و زور مردم را از منطقه مقاومت و امامت نور جدا کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار