فرماندار شهرستان تفتان:

سالروز رحلت امام خمینی (ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل است

«شهنوازان» در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۹۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ - 04June 2023

سالروز رحلت امام خمینی(ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان های بلند الهی و انسانی امام راحل استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در پیامی سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی (ره)، فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم الشأن و عرض ارادت به پیشگاه عزیزِ سفرکرده ای است که در سایه مردانگی و تدبیرش، هویت پنهان خویش را بازیافتیم.

انقلاب اسلامی از قیام مردمی ۱۵ خرداد ۴۲ سرچشمه گرفت، در بهمن ۵۷ بارور شد و‌ اینک بعد از ۴۴ سال حیات با برکت خود، نویدبخش ایجاد تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی شده است.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پیروی از آرمان های والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز بیش از پیش گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها