امام جمعه زیرکوه تأکید کرد؛

ضروروت جلوگیری از تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره)/ جوانان منظومه فکری و عملی امامین انقلاب را مطالعه کنند

حجت‌الاسلام «صباغیان» با اشاره به اینکه امام راحل و اندیشه‌های ایشان در حال تحریف شدن است و باید تلاش کنیم تا از این تحریف جلوگیری شود، گفت: لازمه‌ی برون‌رفت از مشکلات، آشنایی با افکار امام خمینی (ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه‌های ایشان است.
کد خبر: ۵۹۴۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 04June 2023

ثبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسن صباغیان» امام جمعه شهرستان زیرکوه شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در این شهرستان، اظهار داشت: انقلاب امام خمینی (ره) برگرفته از قیام سیدالشهدا (ع) است و حقیقت این قیام یک قیام دینی سیاسی بود و امام راحل برای احیای دین اسلام به‌پاخاست.

وی تبیین کرد: در عصری که ابرقدرت‌های غرب و شرق با تفکرات خاص خود در جهان حکومت می‌کردند و این بلوک را به مدت ۷۰ سال بین خود تقسیم کرده بودند، امام راحل این معادلات را برهم زد.

امام جمعه شهرستان زیرکوه به دیدگاه علمای مختلف به‌ویژه شهید «مطهری» در خصوص امام راحل اشاره و بیان کرد: شهید «مطهری» در دیداری با امام خمینی (ره) از ایمان واقعی این شخصیت بزرگ سخن گفت و ایمان به هدف، ایمان به راه، ایمان به قول و عهد مردم و ایمان به خداوند را از اهداف امام راحل تا برپایی حکومت اسلامی بیان کرد.

حجت‌الاسلام صباغیان تبیین کرد: امروزه وظیفه ما است که با شناخت بهتر اندیشه‌های امام همانند خدمت بی‌منت به مردم در راه رسیدن به خدا و مبارزه با دشمن، ثابت‌قدم بوده و با درک درست از شرایط موجود، الهام از آموزه‌های امام (ره)، فرامین رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر پاسدار ارزش‌های اسلامی باشیم.

جوانان و نوجوانان منظومه فکری و عملی امامین انقلاب را مطالعه کنند

وی با تأکید بر اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در مدت ۱۰ سال سکاندار کشتی انقلاب بود و با قدرت تمام در مقابل استکبار ایستاد و دشمن نتوانست به اهداف و برنامه‌های خود برسد، افزود: امام خامنه‌ای نیز تربیت‌شده مکتب فقهی، عرفانی و سیاسی امام راحل هستند.

امام جمعه شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه امام راحل و اندیشه‌های ایشان در حال تحریف شدن است و باید تلاش کنیم تا از این تحریف جلوگیری شود، تبیین کرد: لازمه‌ی برون‌رفت از مشکلات آشنایی با افکار امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف اندیشه‌های ایشان است.

امام جمعه شهرستان زیرکوه از جوانان و نوجوانان خواست منظومه فکری و عملی امامین انقلاب را مطالعه کنند و خاطرنشان کرد: تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) و بازخوانی این اندیشه‌ها در بین نسل جوان ضروری و راهکاری مؤثر برای مقابله با هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار