بیانیه سپاه لرستان به مناسبت سالگرد رحلت امام (ره)

سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به‌مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱ - 04June 2023

بیانیه سپاه لرستان به مناسبت سالگرد رحلت امام(ره)به گزارش دفاع‌پرس‌ از خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان به‌مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

متن این پیام به  شرح زیر است:

«چهاردهم خردادماه مظهر پیوند و دل‌بستگی ملت ایران با امام بزرگوار است؛ روزی که یادآور سوگ امت اسلامی در فراق عبد صالح خدا حضرت امام خمینی(ره) است.

 غم فقدان مردی بزرگ و کم‌نظیر که باقوت ایمان و صداقت و پاکی، پرچم قیام علیه ظلم و تاریکی را برافراشت و میراث گران‌قدر انقلاب اسلامی را به یادگار گذاشت. خمینی کبیر با باور به خدا و مردم، دین را به صحنه قدرت و حاکمیت رساند و استقلال و آزادی و ایمان را به ملت ایران هدیه کرد.

با گذشت سی و چهار سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی‌عدالتی آن را فراگرفته و خصوصاً کشور عزیزمان ایران اسلامی که هر لحظه مورد تهدید و هجمه‌های دشمنان قرار دارد، ره‌آورد تفکر و مبانی خمینی کبیر، وحدت و همدلی و عزتمندی و قدرت پیش‌رونده جمهوری اسلامی در ستیز با شیاطین و دشمنان خاصه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مولود نامشروع آن، رژیم غاصب صهیونیستی و قطع کردن دست اجانب از منابع و منافع ملت‌های مظلوم و مسلمان است.

رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با بیان اصول سیر افتخارآفرین انقلاب اسلامی همواره با تأکید بر شناخت ارکان و اهداف انقلاب اسلامی و اصول تفکر انقلابی امام خمینی، همان راه و روش و منش را در طول سالیان سخت و دشوار با رهبری داهیانه خود ادامه و هیبت و عظمت انقلاب اسلامی را که با جان‌فشانی، از خودگذشتکی، ایثار و شهادت ملت بزرگ ایران اسلامی به دست آمده است را دوچندان و به قله‌های اقتدار و افتخار رسانده‌اند.

 امروز نیز در سایه توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) و زعامت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تفکر الهی امام خمینی در انقلاب اسلامی زنده است و میراث ماندگار او پرچم هویت و قدرت اسلامی، انقلابی ما را در جهان ظلم و تاریکی به اهتزاز درآورده است.

 ایران اسلامی در پنجمین دهه عمر با افتخار خود با تمسک به وصیت‌نامه الهی سیاسی امام و بیانیه گام دوم جانشین حکیم و صالحش، برابر حربه تحریم‌های ظالمانه و راهبرد فشار حداکثری دشمن که نفس‌های آخر را می‌زند، نه‌تنها تسلیم نخواهد شد، بلکه مقتدرتر و عازم‌تر از گذشته با سرعت، عزت و سربلندی از این مقطع حساس تاریخی نیز عبور خواهد کرد.

سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به‌ویژه مجاهد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمان‌های بلند امام راحل تأکید می‌کند تنها راه پیروزی بر دشمنان و حل مشکلات به‌خصوص مسائل معیشتی و اقتصادی، پیروی و اطاعت از فرامین راهگشایِ رهبری عزیز به‌ویژه عمل به دستورات اقتصاد مقاومتی می‌باشد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار