پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد

سرهنگ « فولادی» در پیامی به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد تأکید کرد: نام امام (ره) زینت‌بخش بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر است.
کد خبر: ۵۹۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ - 04June 2023

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خردادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، با ارسال پیامی سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

۳۴ سال از رحلت قافله‌سالار عشق و امام رهایی‌بخش ملت‌های مسلمان در سده‌های اخیر در تلاقی نیمه خردادی که انتظار فرجش را از آن می کشید، می‌گذرد.

درست در آستانه سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد که یکی از آینده نگری‌های تاریخی این رهبر کبیر به وقوع پیوسته بود و کودکان درگهواره‌ی سال ۴۲ حال از پس سال‌ها انقلابی تاریخی را به رهبری او رقم زده بودند و سرافرازانه نبردی هشت ساله را در مقابل ابرقدرت‌های جهانی با پیروزی سپری نمودند، همگام با تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا در ماتم فقدان مقتدا و پیشوای خود به سوگ نشستند.

امام عزیز ما به سوی جایگاه ابدی اش هجرت گزیده، اما همچنان نام او با بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر گره خورده و به فرمایش مقام عظمای ولایت، نام امام پرچم این انقلاب، و راه او راه این انقلاب، و اهداف او اهداف این انقلاب است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد دوام توفیقات و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل مجاهدت‌های امام عظیم الشان و رشادت‌های شهیدان راه حق و حقیقت است را تحت زعامت مقام معظم رهبری از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار