پیام فرمانده انتظامی استان یزد به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

سرتیپ دوم پاسدار «بهدانی‌فرد» با صدور پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. 
کد خبر: ۵۹۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 04June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان یزد در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است:

۱۴ خرداد ماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است؛ شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته کند.

با گذشت ۳۴ سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه‌دار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، اندیشه‌های آرمانی آن بزرگوار نه‌تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در برگرفته است و امام خمینی (ره) ثابت کرد که اسلام زنده است و می‌تواند مبنای نظام اجتماعی قرارگیرد.

۱۵ خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر و یادگاری است از پیوند معنوی توده‌های عظیم مردم، حماسه‌ای بزرگ و باشکوه از احساس عمیق مذهبی ملت ایران و ازخودگذشتگی انسان‌هایی که به دنبال آرمان الهی حرکت می‌کنند.

یوم الله ۱۵ خرداد سال ۴۲ یادآور روزی است که یکی از حرکت‌های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت؛ روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام (ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده‌های عظیم این دیار با ارزش‌های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان یزد تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلاء و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار