در پیامی؛

فرمانده سپاه استان بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت

سردار «رزمجو» در پیامی نوشت: امام خمینی (ره) هویت نمایان ملت مسلمان ایران و همه‌ ملت‌های آزاده‌ جهان و تجلی عینی تعالیم عالی وحیانی در کالبد بشری است.
کد خبر: ۵۹۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ - 04June 2023

فرمانده سپاه استان بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار سرتیپ پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پیامی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) هویت نمایان ملت مسلمان ایران و همه‌ی ملت‌های آزاده‌ی جهان و تجلی عینی تعالیم عالی وحیانی در کالبد بشری است. او در عصر غیبت و در سایه‌ی عالی‌ترین درجات ایمان به غیب و اعتقاد پولادین به تحقق وعده‌های لایتخلف الهی، به نام خدا و برای خدا به‌پاخاست و اسلام را به عنوان سزاوارترین و اولویت‌دارترین مکتب شایسته برای حاکمیت بر مقدرات فردی و اجتماعی نوع بشر، در قرن معاصر، مطرح ساخت و نظام ظالمانه‌ی استکباری و استعماری حاکم بر مناسبات جهان را به چالش کشید.

او در سایه‌ی التزام عینی و عملی به اسلام ناب محمدی، خود را ساخت لذا دنیا را نیز بر مدار و محور این تعالیم و در مسیر رهایی از سلطه‌ی طواغیت و آماده شدن بستر ظهور، ساخته و پرداخته کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی، میراث گرانقدر و گرانمایه‌ی او و الهام‌بخش ملت‌های آزاده‌ی جهان در راه رهایی از اسارت شیاطین و دستیابی به کرامت والای انسانی است. دستاوردها و برکات روزافزون این انقلاب عظیم، در طی بیش از چهار دهه‌ی اخیر، عظمت شخصیتی و اهمیت بی‌بدیل قیام و نهضت الهی او را بیش از هر زمان، آشکارتر ساخته و فرزندان انقلابی‌اش، اعماق جغرافیایی سیاسی و فرهنگی روزگار کنونی را در مسیر بسترسازی برای ظهور مصلح کل و تحقق انقلاب جهانی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه، درنوردیده‌اند.

درود خدا بر روح پاک و‌ مطهر او همه‌ی شهدای پاکباخته‌ای که در راه تحقق آرمان‌های الهی او، شهد شیرین شهادت نوشیدیدند و سزاوارانه، جاودانه شدند.

اینجانب، با عرض تسلیت و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد عروج آسمانی و ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم‌الشّأن حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و گرامیداشت قیام تاریخی پانزده خرداد و نیز تجدید عهد و پیمان با خلف صالح و فرزند برومند مکتب الهی آن پیشوای به‌حق پیوسته، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، مراتب وفاداری بسیجیان بصیر، ولایتمدار و دریادل خطه‌ی قهرمان‌خیز بوشهر در کنار سایر اقشار و آحاد جامعه به راه روشن و سعادت‌بخش امام راحل (ره) را به تأکید و تصریح، اعلام و خاطرنشان می‌کنم که در سایه‌ی بصیرت و مجاهدت روزافزون بسیجیان عزیز و همه‌ی آحاد ملت ایران، آرمان‌های بلند و الهی آن امام بزرگوار تا درک ظهور ظهور مهدی موعود (عج)، در مسیر تحقق و پویایی و بالندگی، به پیش خواهد رفت خورشید تابناک شخصیت امام خمینی قدس سره الشریف، هیچ‌گاه غروب نخواهد کرد و فروزان‌تر از همیشه بر کرانه‌ی بلند مقدرات ملت و میهن اسلامی، خواهد تابید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار