فرمانده مرزبانی استان هرمزگان خبر داد؛

کشف ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

سردار «اسماعیلی» از کشف ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۵۹۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹ - 04June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ظهر امروز کشف ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی این استان به وسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع با اکیپ‌های گشت دریایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات پس از بررسی دقیق مناطق، چهار محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری حاوی ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

سردار اسماعیلی با بیان اینکه قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی بلافاصله قبل از رسیدن مرزبانان از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی سوخت کشف شده قاچاق از نوع گازوئیل ۹۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، گفت: مرزبانان شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمامی نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها