رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

تبیین سیره عملی امام (ره) از ضروریات است

«اسکندری» با بیان اینکه تئوری و نظریه سیاسی امام خمینی (ره) مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، گفت: بازگویی و احیای سیره عملی حضرت امام (ره) را از ضروریات امروز جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 04June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «میکائیل اسکندری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور دلدادگان امام در سالن آمفی تئاتر مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد از اوایل اردیبهشت سال جاری با تشکیل جلسات متفاوت با عنوان ۱۵۰ برنامه و سایر برنامه‌های خطاطی و نقاشی، شب شعر و کرسی آزاداندیشی و اعزام سه کاروان مختلف به مرقد امام(ره) در قالب کاروان پیاده، دوچرخه سواری و ماشینی بوده است.

وی با بیان اینکه دلدادگان آذربایجان‌شرقی در همه برهه‌های زمانی نشان دادند که با انقلاب و در کنار انقلاب هستند که این را می‌توان به نقش‌آفرینی این خطه در طول تاریخ دید، افزود: همان طور که رهبر انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند، پرچم اتحاد ایران دست مردم آذربایجان است و یک افتخار بزرگی برای همه ماست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به شخصیت بی بدیل بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی ایران و سبک زندگی پیامبرگونه ایشان، بازگویی و احیای سیره عملی حضرت امام را از ضروریات امروز جامعه اسلامی برشمرد و افزود: امروزه جوانان و نوجوانان نیاز به شناخت هرچه بیشتر شخصیت و ویژگی‌های بزرگ‌ترین رهبر دینی معاصر دارند و این امر وظیفه تمام دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی است.

اسکندری با بیان اینکه تئوری و نظریه سیاسی امام خمینی (ره) مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است، ادامه داد: مراسم ارتحال امام خود نشانی دیگر از دلدادگی مردم ایران به این بنیانگذار کبیر انقلاب است و هیچ‌گاه یاد ایشان از قلب‌مان خارج نمی‌شود.

وی گفت: این مراسم با یاری استاندار آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی فقیه و سایرین با چند صد عنوان برنامه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار