مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان مطرح کرد؛

۱۵ خرداد؛ یادآور پایبندی ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی

ناوسالار یکم پاسدار «رکن‌الدینی» با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ - 04June 2023

۱۵ خرداد یادآور پایبندی و رشادت ملت به آرمان های انقلاب اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، ناوسالار یکم پاسدار «رضا رکن الدینی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است. (امام خامنه ای مدظله العالی)

نیمه خرداد سالروز دو واقعه مهم و غم انگیز اما تاریخ ساز در مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی است.

۱۴ خرداد سالروز عروج ملکوتی و جانکاه امام خمینی (ره)، آن بزرگمردی که بیرق اسلام ناب محمدی را بر دوش گرفت و همچنان ابراهیم خلیل، بت های زمانه را در هم کوبید و کاخ های ظلم و ستم را ویران کرد و عزت و شرافت را به ملت ایران و امید رهایی از یوغ ستمگران را در دل مستضعفان و مظلومان عالم زنده کرد.

۱۵ خرداد نیز در امتداد طريق ترسیم شده حضرت امام (ره) و یادآور رشادت و پایبندی ملت به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

مردم در آن سال نشان دادند که اگر انقلاب و اسلام و این مسیر الهی به جان دادن و خون دادن نیازمند باشند، این کار را خواهند کرد و اینچنین نیز کردند.

اینجانب سالروز رحلت جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به رهبری معظم(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی و مردم شریف استان هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

امید که در تداوم راه امام راحل (ره) در راه اعتلای آرمان ها و اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری و فرمانبرداری از مقام عظمای ولایت و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) استوار و پابرجا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار