بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر؛

امام خمینی (ره) متعلق به همه آزادگان جهان است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ - 04June 2023

امام خمینی متعلق به همه آزادگان جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع استان بوشهر  به‌مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همزمان با فرارسیدن چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت جانگداز امام خمینی (ره)، دل‌های مومنان و انسان‌های آزاده جهان سرشار از یاد و خاطره آن عزیزِ سفرکرده است؛ چرا که امام خمینی (ره)  محبوبترین رهبر در جهان معاصر شناخته شده است.

امام خمینی (ره)  فقط متعلق به ملت شریف و شهیدپرور ایران نیست و امروز تمامی آزادگان جهان با هر زبان و فرهنگی درس آزادی‌خواهی را از خمینی کبیر می‌آموزند.

تداوم رو به گسترش بیداری اسلامی، استحکام روزافزون بستر‌های نهضت ضد سرمایه داری، تزلزل و فروپاشی حکومت‌های طاغوتی و دیکتاتور‌های تحت سلطه استکبار، تولید اراده‌ی مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و ظهور قدرت جهان اسلام در صحنه معادلات جهانی به عنوان واقعیت مسلم و آرمان تحقق یافته عصر حاضر، همه مرهون آموزه‌های راهبردی و ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و مجاهدت و رهبری حکیمانه خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

ملت شریف ایران به رغم زنجیره‌ای از توطئه‌ها و فتنه آفرینی‌های متعدد و مستمر از سوی جبهه استکبار و نظام سلطه به فضل الهی مصمم‌تر از همیشه بر پیمان خود اسنوار خواهد بود.

اداره کل حفظ آثار و نشرازش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با پاسداشت یاد، نام و آرمان‌های حضرت امام (ره) چهاردهم خردادماه را به عنوان روز بزرگ تجدید میثاق امت با آرمان‌های امام راحل و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ارج می‌نهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار