فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع):

تفکر و سیره امام راحل خدمت به مردم و محرومان است

سردار « اوصانلو» با بیان اینکه قرار گرفتن در کنار مردم و مردم یاری سبک امام راحل است، گفت: قرارگاه حمزه سیدالشهدا در زمینه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 04June 2023

سردار سرتیپ پاسدار «محمدتقی اوصانلو» فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اظهار داشت: ما هرچه که داریم از امام خمینی (ره) است و انقلاب و دفاع مقدس ریشه در تفکر امام دارد.

وی با اشاره به محبت و وفاداری امام خامنه‌ای به استادش حضرت امام خمینی (ره) افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی‌ای ندارند که در آن از امام راحل یاد نشود.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: امام خامنه‌ای ایشان معتقدند که امام راحل ایران را از فلاکت نجات دادند.

سردار اوصانلو با اشاره به اینکه دیگاه امام (ره) و رهبر این است که تنها راه نجات کشور پای‌بندی به آرمان‌های انقلاب است، بیان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب ایجاد روحیه انقلابی در مردم است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره اینکه تنها چاره مردم «انقلابی بودن» است، اضافه کرد: مردم در هشت سال دفاع مقدس نه با تجهیزات بلکه با غیرت پیروز شدند.

وی با اشاره ‌به اینکه در دوران دفاع مقدس، دشمن با ارزیابی شرایط کشور و از هم گسیختگی ارتش به فکر تصور ایران افتاد، بیان کرد: آنچه مانع سقوط ایران شد، تفکر امام (ره) بود.

سردار اوصانلو با بیان اینکه روحیه انقلابی و اسلامی، دشمن را در ورودی اهواز نگه داشت، بیان کرد: مردم با روحیه‌ای که امام به آنها داد، در جنگ پیروز شدند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه دشمن حتی نمی‌تواندفکر حمله نظامی به ایران را بکند، عنوان کرد: حرف‌هایی که دشمنان می‌زنند، ادعایی بیش نیست.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی مکتب خود را از امام (ره) دریافت کرده است، اضافه کرد: تفکر و راه امام (ره) ادامه دارد.

سردار اوصانلو با بیان اینکه روحیه انقلابی یعنی رسیدگی به مشکلات مردم، عنوان کرد: اگر مدیری ببیند که مردم برای خرید نان چند ساعت در صف منتظر می‌مانند و کاری برای حل مشکل نمی‌کند، ضد انقلاب است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به اینکه بعد از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز برخی روستاها فاقد آب هستند، گفت: باید با کسی که در این زمینه مسئولیتی دارد، اما برای حل مشکل، کاری نمی‌کند، به‌شدت برخورد شود.

وی با بیان اینکه امام راحل حتی دقایق آخر عمر خود نیز به فکر زاغه‌نشین‌ها و مردم بودند، بیان کرد: امام دشمن ظالم و دوست و یاور مظلوم بود. آن حضرت سبک و سیاقی مشابه امام علی (ع) داشتند.

اوصانلو با بیان اینکه قرار گرفتن در کنار مردم و مردم‌یاری سیره امام راحل است، خاطرنشان کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا هم در زمینه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار