رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان:

دانشگاهیان در معرفی و ترویج اندیشه‌های متعالی امام خمینی (ره) کوشا باشند

پاسدار «رنجبری» با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ - 04June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، پاسدار موسی رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با ارسال پیامی فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
 
بی تردید عروج ملکوتی پاک مردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر برای ملت قدرشناس ایران همواره ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.
 
بزرگ مردی از تبار نور که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد.
 
در سالگرد ارتحال ملکوتی مردی که با سلوک علمی و عملی خویش، آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید امیدواریم دانشگاهیان گرامی و بسیجیان عزیز در سایه خودباوری و پشتکار، روشنگری و بیان، در معرفی و ترویج اندیشه های متعالی، اهداف و زوایای زندگی پربرکت آن بزرگ مرد عرصه حماسه، عرفان، علم و پارسایی به نسل حاضر و آینده همواره کوشا باشند.
 
امام خمینى تا امید و نشاط، جهاد و مبارزه است زنده است و امیدواریم با الهام از سیره و زندگی خمینی کبیر، پیرو واقعی مکتب آن امام بزرگ باشیم.
 
در ادامه این پیام آمده است:
 
فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم ایران اسلامی و منشا عزت و اقتدار امروز کشورمان است، برای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این روز بسیار مهم بود. به طوری که دست تقدیر الهی سفر ملکوتی این عنصر شجاعت و تدبیر و عطوفت و مهربانی را با پانزده خرداد قرین و جاودانه ساخت.
 
خرداد، ماه ماتم و غم است و این زخم هرگز التیام نخواهد یافت. اشکی همیشه بر گونه هایمان جاری است. ماه ماتم در عزای مردی که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار