یادداشت/ مهاجریان مقدم

شکل‌گیری نظامی مقدس بزرگترین یادگار امام خمینی (ره)

شکل‌گیری نظامی مقدس مبتنی بر شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» با بسیج همه مردم ایران، بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۵۹۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ - 04June 2023

گروه استان‌های دفاع‌پرس ـ مهاجریان مقدم؛ تاریخ پر نشیب و فراز ایران عزیز در نیمه خرداد ماه، یادآور روز‌هایی پر از حوادث غمبار و حماسی، از جنس شهادت و ایثار است.

مرجع عالیقدری که با احیای اسلام ناب محمدی (ص) و شخصیتی کم‌نظیر در طول اعصار تاریخ که حمایت از مستضعفین عالم را با قیام بزرگ خود جان تازه‌ای بخشید.

شکل گیری نظامی مقدس مبتنی بر شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» با بسیج همه مردم ایران، بزرگترین یادگار آن پیر فرزانه است.

ضمن بزرگداشت و ادای احترام به روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر قیام خونین ۱۵ خرداد، امیدوارم بتوانیم پاسدار آرمان‌های والای امام راحل و خون پاک شهدای والا مقام باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

به امید آنکه بیرق این نظام مقدس که با خون عزیزترین فرزندان ملت به اهتزاز درآمده، توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به دست آخرین منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) برسد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها