مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز:

رسانه‌های بیگانه درصدد جا به جایی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها هستند

«جابری انصاری» با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه درصدد جا به جایی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها هستند، گفت: اگر اهالی فرهنگ و رسانه امروز فعالانه در این عرصه حضور نداشته باشند، رسانه‌های بیگانه جای شهید و جلاد را با روایت‌های جعلی عوض می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ - 05June 2023

رسانه‌های بیگانه درصدد جا به جایی ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها هستند«سعید جابری انصاری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ضمن تسلیت به مناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پانزدهم خرداد ماه ۱۳۴۲، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز اظهار داشت: رسانه‌ها برای حضور پرقدرت در جنگ روایت‌ها باید از رهنمود‌های حکیمانه آیت الله حسینی همدانی نماینده دانشمند، ولی فقیه در استان البرز بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز اصحاب فرهنگ و رسانه باید با حضور پر قدرت در سنگر جهاد تبیین رسانه‌های بیگانه را به واسطه اخبار دروغ و روایت‌های جعلی رسوا سازند، تصریح کرد: رسانه‌ها امروز در برابر مردم، نظام و انقلاب مسئول هستند و باید بکوشند با روشنگری و انتشار به موقع اخبار صحیح و مستند مانع دروغ پردازی رسانه‌های بیگانه شوند.

«جابری انصاری» با اشاره به نقش سازنده بسیج رسانه در جهت دهی به فعالیت‌های رسانه‌ای خاطرنشان کرد: اصحاب فرهنگ و رسانه نهضت تولید محتوا در کشور را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار