امام جمعه موقت بردسکن:

امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید

حجت‌الاسلام‌ «مصوری» گفت: امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید و باعث گسترش انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان شد؛ بر همین اساس رسالت خطیری که امروز بر دوش ماست حفاظت و حراست از ارزش‌های دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ - 05June 2023

امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «محرم مصوری» امام جمعه موقت بردسکن در مراسم بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ که با حضور مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام پارک ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ مظلومانه به شهادت رسیدند و با نثار خون نهال نوپای انقلاب اسلامی که امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده، آبیاری کردند.

وی با بیان اینکه پاسداشت شهدای ۱۵ خرداد ضامن تداوم انقلاب اسلامی است، گفت: امام راحل این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کرد و بر ماست که یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای ۱۵ خرداد را گرامی بداریم.

امام جمعه موقت بردسکن در ادامه با تبیین نقش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در احیای اسلام ناب محمدی (ص) افزود: حرکت ولایت فقیه در تداوم حرکت انبیا و اولیای دین است؛ بر همین اساس باید امام خمینی (ره) را سرآمد تاریخ دانست.

مصوری با بیان اینکه امام خمینی (ره) و شهدا مسیر خود را درست انتخاب کرده‌اند، ابراز داشت: رسالت خطیری که امروز بر دوش ماست حفاظت و حراست از ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی در ادامه به تبیین علل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: مردم، رهبری و اعتقادات دینی سه عنصر اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی بودند. حضور در صحنه مردم بصیر از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون توانسته همه ترفندها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و با حفظ وحدت ملی، در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

امام جمعه موقت بردسکن با بیان اینکه شهدا در اوج جوانی از تمام هستی خود گذشتند و جان خود را در راه خدا فدا کردند، تصریح کرد: متأسفانه امروز عده‌ای هستند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند و تنها مشکلات اقتصادی و معیشتی را بزرگنمایی می‌کنند.

مصوری با تاکید بر اینکه راهبرد دشمن القای یاس و ناامیدی در جامعه است، ادامه داد: امام خمینی (ره) به ملت ایران عزت بخشید و باعث گسترش انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان شد.

وی با تاکید بر تکریم و پاسخگویی مناسب مدیران به مردم، خواستار ارتباط تنگاتنگ و حضور چهره به چهره آنها با ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به اینکه مدیری موفق و کارآمد است که بتواند گره‌گشای مردم باشد، بیان داشت: انقلاب اسلامی توانسته است موانع بزرگی را در مسیر راه انقلاب علیرغم همه سنگ اندازی‌های دشمنان برطرف کند لذا می‌طلبد مسئولان کشوری از مردم غافل نشوند و خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار