برگزاری یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم «علی سیفی»

یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم «علی سیفی» به مناسبت گرامی داشت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد محمدیه اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲ - 05June 2023

پاسداشت شهدای ۱۵ خرداد و یادواره شهدای والامقام فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم «علی سیفی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، این مراسم به مناسبت گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد و یادواره شهدای فصل بهار اردبیل با محوریت شهید مدافع حرم امروز (دوشنبه) در مسجد محمدیه اردبیل با حضور مردم انقلابی و شهید پرور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم «حجت الاسلام سید احمد سعادتی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد شهید استان اردبیل اظهار داشت: شهدای والا مقام دین اسلام را با جان و دل درک کرده بودن و به سر فصل نهایی اسلام که همانا رسیدن به شهادت و روزی گرفتن در کنار خدای متعال است نایل آمدند.

حجت الاسلام سید احمد سعادتی تصریح کرد: حضرت امام در کلام حکیمانه خود در سال ۱۳۴۲ فرمودند که سر بازان من در گهواره کنار مادران پاک دامنی هستند که لالایی آن‌ها لالایی عاشورایی است و روزی دراین سرزمین همچون عاشورای حسینی حماسه سازی خواهند کرد و کربلایی ثانی خلق می‌نمایند.
وی در ادامه گفت:عذاداری و یادواره شهدای ۱۵ خرداد از جمله تاکیدات امام راحل (ره) بود تا این روز به مبدا تحولات اسلام در ایران تبدیل شود.

در پایان این مراسم به یاد شهدا و امام شهدا در وصف سید و سالار شهیدان عذاداری و سینه زنی شد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار