دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

گذر از طوفان‌ها در ۳۴ سال گذشته/ ایران امن‌ترین و مقتدرترین کشور در منطقه و جهان

شادی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به طولی نکشید و با انتخاب سریع و هوشمندانه امام خامنه‌ای به رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری شادی دشمن تبدیل به عزا شد و جبهه مخالف انقلاب شکست خورد.
کد خبر: ۵۹۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶ - 06June 2023

گذر از طوفان‌ها در ۳۴ سال گذشته/ ایران امن‌ترین و مقتدرترین کشور در منطقه و جهانگروه اجتماعی دفاع‌پرس: پس از رحلت امام خمینی (ره) تشییع جنازه ایشان با حضور میلیون‌ها نفر برگزار شد، مراسمی که در ایران کم نظیر و بلکه در دنیا بی نظیر بود و دنیا فهمید که امام چقدر محبوب دل‌های اهل ایمان است.

پس از رحلت امام خمینی(ره) دستگاه استکبار به رهبری آمریکا غرق در شادی بودند و حتی شادی خود را کتمان نکردند و یا کتمان و ظاهری سازی نکردند و با خباثت هرچه تمام شادی خود را از رحلت امام(ره) با وجود حزن و اندوه ملت ایران ابراز می‌کردند.

در آن زمان رادیو فردا می‌گفت که به زودی ما در ایران شاهد درگیری و خونریزی داخلی خواهیم بود و یا منافقین اعلام کردند ما بزودی توسط مردم ایران مورد استقبال گرم خواهیم گرفت و بنی صدر نیز توقع داشت که به ایران بازگردد و مورد استقبال نیز قرار گیرد.

شادی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی به طولی نکشید و با انتخاب سریع و هوشمندانه امام خامنه ای به رهبری توسط مجلس خبرگان رهبری شادی دشمن تبدیل به عزا شد و جبهه مخالف انقلاب شکست خورد.

امام خمینی(ره) با سه ویژگی «خود باوری» و «خدا باوری» و «مردم باوری» این انقلاب را رهبری کردند و عزت از دست رفته ملت ایران را به ملت ایران بازگردانند؛ پس از انتخاب امام خامنه ای ایشان نیز با همین سه ویژگی راه امام راحل را با استحکام ادامه دادند.

با توجه به تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی وجود امامین انقلاب بزرگترین نعمت الهی به مردم بود؛ با توجه به حوادث و رخدادها باید گفت زعامت ۳۴ ساله حضرت امام خامنه‌ای دستاوردهای فوق العاده راهبردی برای ملت ایران و امت اسلامی و هم منطقه و جهان رقم زده است که اگر غیر از حضرت آقا بود بعید بود این همه دستاوردها و ره‌آورد نصیب ما شود.

«جلوگیری از انحراف در اصول و آرمان‌های انقلاب»، «ایستادگی پای جمهوریت نظام»، «افزایش توان دفاعی کشور»، «ارتقا بنیه علمی کشور که در بسیاری از رشته های علمی در جهان یا رتبه اول یا دوم و سوم و نهایتاً پنجم هستیم»، «مهندسی مقابله با جنگ نرم و شناختی و ترکیبی دشمن» ، «گسترش عمق راهبری نظام با تشکیل محور مقاومت به فرا ایران، منطقه و بعضا فرا منطقه»، «مهندسی هوشمندانه برای عبور به سلامت ملت ایران از پیچ تاریخی به وجود آمده در سطح جهان»، «جلوگیری از ورود کشور به درگیری در چند مقطع مختلف» از جمله این دستاوردها است.

تدبیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جلوگیری از ورود داعش یکی از این نمونه هاست و حضرت آقا خط آتش دشمن را بیرون از کشور مدیریت کردند و مقابله با داعش را با هدف دفاع از حرم و دور کردن جنگ از ساحت ملت در بیرون از کشور دنبال کردند.

گزارش از سعید نوروزی‌پور

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار