فرازی از وصیت‌نامه شهید:

شهادت نعمتی است که به بندگان پاک خدا می‌رسد

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عباسعلی صلواتی» آمده است: شهادت نعمتی است که به بندگان پاک خدا می‌رسد و شهادت معامله‌ای است بزرگ که خریدارش، خدا است و فروشنده مومنان راستین و بهای آن بهشت است.
کد خبر: ۵۹۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۱ - 08June 2023

شهادت نعمتی است که به بندگان پاک خدا می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، دفاع مقدس برگ زرینی از روز‌های حماسه، رشادت، ایثار و از خودگذشتگی غیور مردانی بوده که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌ها است.

«عباسعلی صلواتی» یکی از ۳ هزار شهید استان سمنان و اهل شهرستان «سرخه» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«عباسعلی صلواتی» فرزند «حسن» دهم فروردین ۱۳۴۵ در شهرستان سرخه دنیا آمد و در تاریخ بیست و هشتم آبان ۱۳۶۲ در پنجوین عراق به شهادت رسید. پیکر وی مدت‏ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۱ پس از تفحص، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید:

شهادت نعمتی است که به بندگان پاک خدا می‌رسد و شهادت معامله‌ای است بزرگ که خریدارش، خدا است و فروشنده مومنان راستین و بهای آن بهشت است. اگرچه دنیا زیبا و دوست داشتنی است، اما پاداش الهی زیباتر است. از مال دنیا باید بگذریم.

پروردگارا! اگر گناهانم بزرگ است تو هم بزرگی و مهربانی‌ات هم بزرگ، پس خدایا! تو را به بزرگی‌ات ما را ببخشای و در صف شهدا قرار بده.

پیرو خط امام باشید، در این صورت هیچ خطر و انحرافی شما را تهدید نخواهد کرد. رهنمود‌های امام را بشنوید و با تمام وجود در انجام آن کوشا باشید. شهید یعنی حاضر، گواه. شهادت اوج حرکت یک انسان است. من براساس رسالت و مسئولیتی که حس نمودم به جبهه جنوب آمدم. ما باید خون بدهیم تا حقانیت اسلام را ثابت کنیم.‌ای امت مسلمان! بدانید تنها راهی که می‌تواند برایتان افتخار جاویدان به جای گذارد اطاعت از ولایت فقیه است. برادران پاسدار، بسیجی و ارتشی شما فردای بزرگی دارید که هر کدامتان باید گردانندگان کشور و شهر‌های ما باشید، لازمه‌اش این است که شبانه روز کسب علم و معرفت کنید تا پیام ما را به جهانیان برسانید و در حکومت اسلامی حضرت مهدی (عج) نقش داشته باشید.

پدر و مادر عزیزم! بعد از شهادتم هیچ‌گونه ناراحتی نداشته باشید، چون از غمگین شدن شما دشمن خوشحال می‌شود. پدرم! انسان یک بار بیشتر نمی‌میرد، پس چه بهتر که در راه الله بمیرد. شهادت سعادتی است که نصیب هرکس نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار