مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرهنگی و هنری «گوهرشاد» تا پایان خرداد تمدید شد

حجت الاسلام «قدرتی» گفت: مهلت ارسال دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد با محوریت «تاکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» تا پایان خرداد تمدید شد.
کد خبر: ۵۹۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱ - 06June 2023

مهلت ارسال آثار به دومین «جشنواره فرهنگی و هنری گوهرشاد» تا پایان خردادماه تمدید شدحجت الاسلام «مهدی قدرتی» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین دوره جشنواره فرهنگی و هنری گوهر شاد تا پایان خرداد سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با محوریت «تاکید بر عفاف و حجاب» و «سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در دو بخش برگزار می‌شود، گفت: رویداد اول شامل مسابقه هنری است که در بخش‌های دانش آموزی و دانشجویی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قدرتی افزود: رویداد دوم هم شامل ارایه و داوری ایده‌های خلاقانه است که در بخش‌های انفرادی و موسسات و مجموعه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند در تمام قالب‌های هنری و محورهای محتوایی آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند، تصریح کرد: مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ نویسی، شعر و شعار، موشن گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و داستان و... مهمترین قالب‌های جشنواره است.

قدرتی با بیان اینکه مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی، راه کارهای برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب از محورهای دومین جشنواره گوهرشاد هستند، ادامه داد: راه کارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه وارتباط عفاف و حجاب با ارتقاء نشاط اجتماعی در جامعه از دیگر محورهای جشنواره هستند.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند تا پایان خرداد آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند، گفت: جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار با شماره  09167116125 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها