معاون وزیر کشور:

پیشرفت‌های خوبی در زیرساخت‌های اربعین برای تردد زوار در مرز خسروی است

«میراحمدی» گفت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت‌های اربعین برای تردد زوار در مرز رسمی خسروی صورت می‌گیرد و تحول همه جانبه این مرز را شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۵۹۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 06June 2023

پیشرفت‌های خوبی در زیرساخت‌های اربعین برای تردد زوار در مرز خسروی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سید مجید میراحمدی» معاون وزیر کشور امروز در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین به همراه استاندار کرمانشاه، فرمانده قرارگاه غرب سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان سیاسی، نظامی و انتظامی استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: امروز به منظور بررسی چگونگی پیشرفت برنامه‌هایی که برای مرز خسروی طراحی شده بود، بازدیدی از مرز صورت گرفت که استاندار کرمانشاه به عنوان فرمانده قرارگاه اربعین استان کرمانشاه با جدیت و روحیه جهادی این طرح ها را دنبال می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت‌های اربعین برای تردد زوار در مرز رسمی خسروی صورت می‌گیرد و تحول همه جانبه این مرز را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بررسی میدانی طرح‌های در دست اقدام برای تقویت زیرساخت های اربعین در مرز خسروی اظهار کرد: در سال گذشته در ایام اربعین مرز رسمی خسروی روزانه هشت ساعت برای تردد زائران اربعین باز بود که در این مدت ۲۵۰ هزار نفر از این مرز عازم عراق شدند.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: امسال با توافق بین وزرای کشور ایران و عراق، طرف عراقی قول دادند تا فعالیت مرز را برای تردد زائران اربعین ۲۴ ساعته کنند و با توجه به این موضوع پیش بینی این است بیش از ۵۰۰ هزار زائر از این مرز عازم عراق شوند.

میراحمدی متذکر شد: از این رو با توسعه زیرساخت های مرزی زمینه سفری با سهولت و راحت را برای زائران خواهیم داشت و اقدام های زیرساختی این مرز بر اساس عبور ۲۴ ساعته و افزایش ۱۰۰ درصدی زائران پیش می رود و تا قبل از اول ماه صفر همه این برنامه ریزی ها به نتیجه می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار