جانشین مرزبانی هرمزگان:

دفاع از قاچاقچیان خیانت به مردم و نسل آینده است

سردار سرتیپ دوم «لشکری» با اشاره به پیامدهای مخرب قاچاق سوخت در این استان گفت: هر کسی و به هر بهانه‌ای بخواهد از قاچاقچیان دفاع کند، به مردم و نسل آینده خیانت کرده است.
کد خبر: ۵۹۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ - 06June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار سرتیپ دوم «عبداله لشکری» جانشین مرزبانی هرمزگان امروز در یادواره شهدای بخش هشت بندی میناب ثبات قدم را مسیر پیروزی در برابر دشمنان دانست و اظهار داشت: اگر خون‌های پاک جوانان نبود، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود.

وی ادامه داد: در همه شرایط باید متعهد به ارزش‌های اسلامی و ثبات بود، قرآن مومنان را به ثبات در قدم و با خدا بودن در همه حال دعوت می‌کند و باید در این مسیر همانند شهدا با تمام وجود جانفشانی کنیم.

جانشین مرزبانی هرمزگان در ادامه به موضوع قاچاق اشاره کرد و گفت: قاچاق یکی از پدیده‌های نابهنجار در کشورهای در حال توسعه مانند یک آفت خزنده اشتغال، تولید و سلامت جامعه را تهدید می‌کند و افراد سودجو و معارض از این حربه همیشه سواستفاده کرده و بر پیکره اقتصاد جامعه و دولت ضربه وارد می‌کنند.

سردار لشکری قاچاق سوخت را یک مصیبت بزرگ در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی استان هرمزگان دانست و یادآور شد: بخشی از کاهش رونق تولید و اشتغال در سطح استان به ویژه در سال های اخیر نیز برگرفته از این معضل است.

وی ادامه داد: متاسفانه مرزبانان غیور استان هرمزگان که باید تمام توان و تلاش خود را برای حراست از مرزهای کشور صرف کنند، بخش زیادی از ماموریت‌های خود را درگیر معضل قاچاق به ویژه قاچاق سوخت کرده و وقت و هزینه زیادی از مجموعه مرزبانی صرف این موضوع می‌شود.

جانشین مرزبانی هرمزگان با بیان این نکته که مبارزه با قاچاق سوخت یک موضوع چند بعدی است، گفت: نحوه مواجهه با پدیده‌های اجتماعی که در ابعاد ملی مطرح می‌شود و تبدیل به یک دغدغه شده متفاوت و تخصصی است.

سردار لشکری در پایان با هشدار جدی به سودجویان و قاچاقچیان، یادآور شد: کسانی که به دنبال منفعت‌های غیرقانونی و غیر مشروع خود هستند، مرزبانان و نیروهای انتظامی برابر قانون اقدامات لازم را در برخورد با آنها انجام خواهند داد.

نظر شما
پربیننده ها