امام جمعه موقت بندرعباس:

روشنگری درباره اهداف دشمن و تبیین خدمات نظام مصداق جهاد تببین است

حجت‌الاسلام «میرزاده» گفت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک فریضه واجب و فوری دانسته‌اند، بنابراین روشنگری اهداف دشمن و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم جهاد تببین است.
کد خبر: ۵۹۴۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ - 06June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «عطاالله میرزاده» امروز در نشست آموزشی جهاد تبیین در اهمیت این موضوع، اظهار داشت: همچنان که پیامبر اعظم (ص) قرآن را به شکل صحیح آن برای مردم تبیین کرد، اهمیت جهاد تبیین در موضوعات مختلف برای مردم عصر حاضر اهمیت دارد. 

وی ادامه داد: آمریکا و اروپایی هرچند وقت یکبار از نبود حقوق بشر در جمهوری اسلامی به عنوان چالش دم می‌زنند و با بهانه‌های مختلف سر و صدا راه می‌اندازند، درحالی که چنین بحث‌هایی در کشور ما به صورت سازمان یافته اتفاق نمی‌افتد.

عملکرد جلیقه ‌زردهای فرانسه نمونه آشکاری از نقض حقوق زنان 

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: امروز همچنان از فرانسه به عنوان مهد حقوق بشر یاد می‌شود درحالی که جریان جلیقه‌زردها خود نمونه آشکاری از نقض حقوق زنان در این کشور است.

حجت‌الاسلام میرزاده بیان کرد: الجزایر 132 سال در اشغال فرانسوی‌ها بوده و ظلم‌هایی که آنها در طول این سال‌ها بر مردم مظلوم الجزایر انجام داده‌اند را نمی‌توان انکار کرد. 

جوانان ایرانی تاریخ حکومت‌داری اروپایی‌ها در قاره‌های مختلف دنیا را مطالعه کنند

وی توصیه کرد: جوانان ایرانی برای روشنگری از حقوق بشری که اروپایی از آن دم می‌زنند باید تاریخ حکومت‌داری اروپایی‌ها در قاره‌های مختلف دنیا را به دقت مطالعه کنند.  

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: شبهاتی که برخی افراد در کشور ایجاد کرده مبنی بر حضور جوانان ایرانی در سوریه و دفاع از این کشور، جوانان ما در واقع برای دفاع از خود ما رفتند.

حجت‌الاسلام میرزاده اضافه کرد: امام علی(ع) به عنوان یک انسان کامل الهی و خبره نظامی به سپاهیان خود توصیه کرده که به عنوان یک راهبرد همیشه دشمن را در مرزها متوقف کنید و نگذارید دشمن وارد شهر شده و بعد بخواهید از کشور دفاع کنید؛ بنابراین دفاع از حرم در عراق و سوریه در واقع عمل به توصیه‌های امام علی (ع) است.  

وی یادآور شد: مدافعان حرم ما به سوریه و عراق رفتند و شهید شدند که مردم ما دغدغه دشمن نداشته باشند، ناامنی را احساس نکنند و در خانه‌های خود راحت بخوابند، جوانان ما در سوریه و عراق نه به خاطر کشور خاصی بلکه برای دفاع از وطن، ناموس و هم حفظ دین رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار