امام جمعه مهریز:

امام خمینی (ره) با نهضت الهی خود به ایران عزت بخشید

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: حضرت امام خمینی (ره) با نهضت الهی خویش به کشور ایران در سطح دنیا عزت بخشیدند و روحیه مقاومت را نشان دادند.
کد خبر: ۵۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 06June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز امروز در اجتماع مردم این شهرستان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل (ره) که در مسجد جامع باغ بهار شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) ایران را از یوغ استکبار نجات دادند.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امام (ره) مروج اسلام ناب محمدی (ص) بودند و بار دیگر به مسلمین علیه دشمنان افتخار و سعادت دادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز بیان کرد: نقش حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف از چنان اهمیتی برخوردار است که باید توسط نخبگان و کارشناسان به صورت دقیق مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محی‌الدینی اظهار داشت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی همه مدیون حضرت امام خمینی (ره) و شکست دشمنان به خاطر نهضت ایشان است.

وی تاکید کرد: باید مسئولان و نخبگان در کنار رسانه‌های گروهی برای تبیین ابعاد وجودی و شخصیت ایشان بکوشند و در جهاد تبیین رسالت انقلابی خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار