شهردار رامسر:

باید قدردان مجاهدت خانواده شهدا و جانبازان باشیم

«امینی شاد» گفت: باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.
کد خبر: ۵۹۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 06June 2023

باید قدردان مجاهدت خانواده شهدا و جانبازان باشیم«علی امینی شاد» شهردار رامسر امروز در حاشیه دیدار با «آزادبخش»، «ملیانی» و «پیامی» از جانبازان بالای ۵۰ درصد شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

وی ضمن دلجویی از این عزیزان و خانواده‌های آن‌ها گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

شهردار رامسر ادامه داد: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

امینی شاد با بیان اینکه جانبازان از اجر و ثواب اخروی برخوردارند و به اهدافی که داشتند رسیدند و این دیدار‌ها تنها برای یادآوری روز‌ها و خاطرات دفاع مقدس برای ماست، تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانبازان بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

وی تصریح کرد: ما مسئولین به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار