مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین:

هدف امام (ره) از انقلاب اسلامی دعوت به خدا بود نه خود

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم‌لو در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵خرداد گفت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی دعوت به خدا بود نه خود.
کد خبر: ۵۹۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳ - 07June 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا کاظم‌لو» مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵خرداد در سالن اجتماعات موسسه سطح عالی کوثر قزوین اظهار داشت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی دعوت به خدا بود نه خود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین افزود: مهمترین مسئله شناخت و تبعیت از امام خمینی (ره) است زیرا بدون شناخت و تبعیت معرفت واقعی حاصل نمی شود.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) دنبال احیای اسلام ناب محمدی بود ادامه داد: اسلامی که اصرار بر شکستن حصار تحجر داشت. توانمند در عدالت خواهی، باور به پیوند سیاست و دیانت، دفاع از از مظلوم و تشویق به ظلم ستیزی را ویژگی های اسلام نابی دانست که امام خمینی (ره) به آن ایمان راسخ داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: شاگردان مکتب امام خمینی (ره) «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» می شوند و حاصل تربیت اسلام ناب محمدی می شود حاج قاسم سلیمانی ها.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تعهد عملی به اجرای دین در صحنه اجتماع و سیاست را از ویژگی های بارز امام(ره) دانست و تصریح کرد: امام توانست به پشتوانه ملت که به آن ایمان داشت در مقابل آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث ایستادگی کند و بگوید «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.»

کاظم لو عنوان کرد: خداوند متعال را شاکریم که پس از ارتحال امام خمینی (ره) سکان انقلاب اسلامی به دست باکفایت مقام معظم رهبری سپرده شد. آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (ره) فرمودند «اگر می‌خواهید امام را بشناسید از مسیر شناخت آقای خامنه ای بشناسید.»

وی در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما این است که «أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ» را اقامه کنیم و پیرو رهبری عظیم الشان باشیم و ترویج ایمان و امید در جامعه را که رهبری عزیز مردم را به آن سفارش می‌کنند، سر لوحه فعالیت های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار