برگزاری آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در صداوسیمای مرکز خوزستان

آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه صداوسیمای مرکز خوزستان با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از کارکنان این مرکز در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 07June 2023

برگزاری آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در صداوسیمای مرکز خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آئین کلنگ زنی ساخت یادمان شهید گمنام در محوطه صداوسیمای مرکز خوزستان امروز با حضور «داریوش دبیقی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از معاونین، خبرنگاران و کارکنان این مرکز در اهواز برگزار شد.

سردار مراد حاجتی در این آئین خطاب به مدیران و کارکنان حاضر در مراسم، اظهار داشت: شک نکنید که وجود و حضور این شهید گمنام در رسالت رسانه ای شما تاثیرهای شگرف خواهد گذاشت.

وی افزود: امیدواریم با اشتیاق و اراده‌ای که نزد شما عزیزان فعال در رسانه ملی می‌بینیم هر چه زودتر شاهد ساخت یادمان و خاکسپاری این فرزند خوشنام وطن در این مرکز باشیم. یادمانی که به تولید محتوای فرهنگی و ارزشی سیما هم کمک کند و محفلی باشد برای تولید آثاری ارزشمند که حماسه این ملت را به جامعه نشان دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امنیت، آسایش و رزق و روزی امروز همه ما مدیون و مرهون خون شهیدانی است که در دوران دفاع مقدس دست از جان کشیدند تا جلوی یورش دشمنان را بگیرند. همین شهدایی که مزارشان هم میعادگاه عاشقان و پل ارتباطی نسل‌ها با دوران حماسه و ایثار است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان نیز با تقدیر از سردار مرادحاجتی بابت انجام جهادی مراحل واگذاری شهید به درخواست کارکنان صداوسیمای خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم در جوار مزار این شهید خوشنام بیش از پیش به انجام رسالت مان در قبال مردم پاسخگو باشیم.

وی متذکر شد: یادمان این شهید عزیز باید به گونه‌ای ساخته شود که هم زیارتگاه عاشقان و کارکنان سختکوش این مرکز باشد و هم مکانی برای عرض ادب به مقام شامخ شهدا و ویژه برنامه‌هایی که در همین خصوص تولید می شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار