میدل ایست مانیتور گزارش داد؛

امتداد مقاومت از نابلس به کرانه باختری/ ناتوانی ارتش «اسرائیل» در برابر راهبرد جدید مقاومت

یک رسانه انگلیسی بر کشیده شدن مقاومت فلسطین به کرانه باختری و افزایش مقاومت مسلحانه در برابر ناتوانی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با این روند، تاکید کرد.
کد خبر: ۵۹۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹ - 07June 2023

شاهد کشیده شدن مقاومت به از نابلس به کرانه باختری هستیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، پایگاه انگلیسی «میدل ایست مانیتور» روز سه‌شنبه در مقاله‌ای نوشت: ما شاهد افزایش مقاومت فلسطینی‌ها و گسترش آن از شهر‌های نابلس به کرانه باختری و پیوستن اریحا و طولکرم به این محور هستیم.

در ادامه این گزارش آمده است، ساکنان این مناطق، خیلی زود به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه مسجدالاقصی واکنش نشان می‌دهند. مقاومت مسلحانه نیز از طریق اجرای عملیات علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی به صورت روزانه دست به ارتکاب جنایت علیه فلسطینی‌ها از جمله بازداشت‌های گروهی و یورش به منازل آن‌ها و تخریب این منازل می‌زند به طوری که جنایتی نمانده که تل‌آویو آن را مرتکب نشده باشد. سخنان مسئولان رژیم صهیونیستی در خصوص عملیات گسترده در کرانه باختری، بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم در رویارویی با عملیات نیرو‌های مقاومت فلسطین است.

در گزارش میدل ایست مانیتور آمده است، تمرکز نیرو‌های مقاومت بر استفاده از بمب‌ها و نارنجک‌ها کمترین هزینه را برای فلسطینی‌ها به دنبال داشته و بیشترین ضربه را به صهیونیست‌ها می‌زند به طوری که این عملیات نیرو‌های فلسطینی منجر به وارد آمدن تلفات در صفوف نیرو‌های صهیونیست شده است.

تغییر قواعد درگیری و انتقال آن از داخل شهر‌ها به خارج آن از طریق اجرای عملیات علیه مواضع و خودرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی، عملکرد نیرو‌های امنیتی را مختلف می‌کند. این تغییر در راهبرد، یک تحول جدید به شمار می‌رود.

مایکل میلشتاین تحلیلگر صهیونیست با اذعان به این واقعیت تاکید کرده بود که مقاومت فلسطین یک راهبرد مشخص را در خصوص افزایش عملیات در کرانه باختری دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار