نماینده ولی فقیه در مازندران:

درخواست مردم مازندران اتخاذ تدابیر مناسب برای برخورد با هجمه‌های فرهنگی است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: درخواست مردم متدین مازندران از فرماندهی انتظامی کشور این است که تدابیر لازم و برنامه ریزی درست برای برخورد با هجمه‌های فرهنگی موجود در این استان را باوجود ساحل ۴۸۰ کیلومتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ - 07June 2023

درخواست مردم مازندران اتخاذ تدابیر مناسب برای برخورد با هجمه‌های فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: در دوران فرماندهی سردار «مرتضی میرزایی» مازندران با دو بحران کرونا و بحران امنیت مواجه بود که توانستند به همراه همکارانشان وظایفشان را به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به حضور ثابت سردار میرزایی در نماز جمعه مصلای امام خمینی (ره) مرکز استان، افزود: انتظارمان از فرمانده جدید در حوزه حجاب و عفاف و مسائل فرهنگی که خواسته به حق مومنان است این است که تدابیر بهتری در این راستا اتخاذ شود، کشف حجاب و رهاشدگی برای مردم ولایی مازندران قابل قبول نیست، به خصوص با آزادسازی سواحل این انتظار را داریم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه امنیت مسئله بسیار مهمی است، گفت: نرم افزار ایمان و امید که دستمایه سه تحول در مقیاس ملی، امت اسلامی و بین‌المللی بوده است و دشمنان امروز همین ایمان و امید را با تهدید، خودنمایی، هنجارشکنی هنجار‌های ایمانی و ارزشی و یاس پراکنی هدف قرار داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: برای تامین امنیت جامعه باید جهت تقویت روحیه ایمان و امید برنامه ریزی درست داشته باشیم، البته باید به مسئله معیشت هم بپردازیم.

امام جمعه ساری اضافه کرد: همانطوری که باید در راستای معیشت مردم دارای تدابیر لازم باشیم برای عاملان امنیت یعنی نیروی انتظامی و نهاد‌های اینچنینی هم باید در بعد معیشت توجه لازم را داشته باشیم تا این عزیزان دارای مشکل نباشند.

این مسئول گفت: مسئولان نیروی انتظامی مازندران در شرایط کرونا و اغتشاشات با هماهنگی با دیگر نیرو‌ها موفق عمل کردند و مایه افتخار ما هستند.

وی مازندران را به عنوان استانی پر رفت و آمد معرفی و تصریح کرد: این استان می‌تواند پناهگاه جانیان و متخلفین هم باشد چرا که تنوع فرهنگی و اعتقادی مسافران می‌تواند مشکل آفرین باشد اگر تدبیر لازم صورت نگیرد.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: برای استفاده بهینه، نظام‌مند و قانونمند همراه با پیوست فرهنگی درست از ساحل ۴۸۰ کیلومتری باید تدابیر درست و تصمیمات درست اخذ شود، طرح دریا جدی گرفته شود، اینکه چگونه باید خدمات بدهیم و چگونه باید انتظارات فرهنگی خودمان را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان داشت: انتظار جامعه دینی، فرهنگی و اعتقادی مازندران که قاطبه مردم هستند از سردار رادان در این سفر در زمینه مسائل فرهنگی این است که در وضع موجود و هجمه‌های فرهنگی تدبیر و برخورد لازم را داشته باشند.

در این مراسم که با حضور سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور همراه بود از زحمات سردار «مرتضی میرزایی» تقدیر و سردار «حسن مفخمی شهرستانی» به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی مازندران معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار