دیدار مسئولان بنیاد شهید قم با نخبگان شاهد

مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با خانواده «یثربی» دو خواهر نخبه شاهد دیدار و بر نقش هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.
کد خبر: ۵۹۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ - 07June 2023

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «محمد نارویی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با خانواده دو خواهر نخبه شاهد به نام‌های مرضیه سادات و زهراسادات «یثربی» دیدار و از تلاش‌های آنان تجلیل کرد.

وی در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: ایثارگران نخبه و سرآمد در تولید علم و فناوری، ایجاد اشتغال، عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، پژوهشی و قرآنی خوش درخشیده اند.

نارویی تاکید کرد: این موفقیت‌ها گاه در یک خانواده از سوی چند نفر به ظهور و بروز رسیده، موفقیت شما نسل ایثارگر در عرصه‌های هنری، تولید آثار سمعی و بصری، مقالات علمی، کتاب و سرودن شعر می‌تواند مایه مباهات جامعه ایثارگری باشد.

وی عنوان کرد: امروز با زبان هنر می‌توان فرهنگ ایثار و شهادت را به بهترین شکل به نسل امروز منتقل کرد و نخبگان شاهد و ایثارگر در این زمینه نقش اثرگذاری دارند.

در این دیدار معاون فرهنگی و آموزش و رئیس اداره آموزش و نخبگان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اهداء هدایایی از موفقیت‌های خواهران زهرا و مرضیه سادات یثربی تقدیر کردند.

سیده زهرا یثربی از نخبگان فعال در عرصه مقاله نویسی و تالیف کتاب است؛ سیده مرضیه یثربی نیز ضمن ارائه کتب شعر توانست در جشنواره بین المللی ایثار که در سال جاری برگزار شد، دو عنوان اول در بخش ملی و بین الملل جشنواره کسب کند.

دیدار مسئولان بنیاد شهید قم با خواهران «یثربی» از نخبگان شاهددیدار مسئولان بنیاد شهید قم با خواهران «یثربی» از نخبگان شاهد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار