سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج:

معابر شهری کرج به نام شهدای امنیت مزین خواهند شد/ تندیس شهدای امنیت در کرج نصب می‌شود

«ایزدیار» از نام گذاری تعدادی از معابر شهری کرج به نام شهدای امنیت خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری کرج ساخت و نصب تندیس شهدای امنیت است.
کد خبر: ۵۹۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ - 08June 2023

معابر شهری کرج به نام شهدای امنیت مزین خواهند شد / تندیس شهدای امنیت در کرج نصب می‌شود«عمار ایزدیار» سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج، در گفت‌وگو با خبرنگاردفاع‌پرس از البرز، با بیان اینکه به شهدای امنیت مدیون هستیم، ظهار داشت:بنا به طرحی که در شورای اسلامی شهر کرج مطرح شد، مقرر شد دو معبر شهری کرج به نام شهید روح الله عجمیان و شهید آرمان علی وردی نام گذاری شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس طرح مطرح شده در شورای اسلامی شهر کرج قرار است تندیس شهید عجمیان و علی وردی نیز در کرج نصب شود، تصریح کرد: اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهدا است و نام گذاری خیابان و نصب تندیس کمترین کاری است که می‌توان در جهت گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه همه در برابر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئول هستیم، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با نصب المان‌ها و تندیس‌های شهدا محیط شهری کرج را در جهت معرفی فرهنگ شهدا طراحی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار