معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان مازندران:

عزم قاطع دولت برای ساماندهی سواحل / ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی

«سلگی» گفت: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۵۹۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ - 07June 2023

عزم قاطع دولت برای ساماندهی سواحل / ایجاد مدیریت یکپارچه فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه‌های استان مازندران به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه کربلا و با حضور «روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، سرهنگ «مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از فعالان و نخبگان فرهنگی استان امروز در سالن کوثر سپاه کربلا برگزار شد.

«روح الله سلگی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در این جلسه با اشاره به عزم قاطع دولت برای ساماندهی سواحل گفت: وضعیت در مازندران باید ملی دیده شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه باوجود فرهنگ‌های مختلف و گردشگران متعدد در سواحل، مسائل اجتماعی استان دچار آسیب شده است، خاطرنشان کرد: در بخش بودجه سواحل کوتاهی نکردیم و با نمایندگان مجلس رایزنی‌های زیادی انجام شده است.

سلگی در ادامه با اشاره به اینکه در گذشته طرح‌ها در سواحل کوتاه مدت بوده است، بیان کرد: تمام پلاژداران و صاحبان شهرک‌های خصوصی در سواحل باید مسئولیت اجرای طرح‌های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسئولیت خود را بپذیرند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از رایزنی استانداری با وزارت کشور برای تامین اعتبارات طرح‌های دریا خبر داد و افزود: با هماهنگی سازمان اجتماعی وزارت کشور ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص می‌یابد.

به گفته سلگی با پرداخت بدهی به موقع حقوق ناجیان، غریق در سواحل استان به شدت کاهش پیدا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه امسال مسئولیت نجات غریق با هلال احمر است، و با تاکید بر اعمال مدیریت یکپارچه فرهنگی در سواحل یادآور شد: امسال با هماهنگی فرمانداران در مناطق ممنوعه شنا تابلوهای هشدار دهنده نصب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار